KARTY PRZEDMIOTÓW do programu studiów obowiązującego od roku akademickiego 2025/2026
A. PRZEDMIOTY KIERUNKOWE
| 1. Sound design I / Sound design II 2. Projektowanie dźwięku w grach komputerowych 3. Gry wideo 4. Reżyseria dźwięku w filmie i tv 5. Montaż dźwięku w filmie 6. Cyfrowe techniki edycji dźwięku 7. Techniki implementacji dźwięku interaktywnego 8. Kompozycja muzyczna 9. Solfeż barwy 10. Sampling i instrumenty wirtualne |
11. Synteza dźwięku 12. Wprowadzenie do reżyserii dźwięku w nowych mediach 13. Muzyka w filmie i multimediach 14. Literatura muzyczna 15. Analiza dzieła muzycznego 16. Kształcenie słuchu 17. Zasady muzyki 18. Instrumentoznawstwo 19. Fortepian 20. Historia filmu |
21. Akustyka 22. Elektroakustyka 23. Matematyka 24. Podstawy elektroniki 25. Technika studyjna 26. Praca dyplomowa 27. Praktyki studenckie |
B. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO
| 1. Wprowadzenie do pracy naukowej 2. Język obcy (poziom B2) 3. Wychowanie fizyczne 4. Chór akademicki/Zespół instrumentalny |
KARTY PRZEDMIOTÓW do programów studiów obowiązujących od roku akademickiego 2024/2025 i wcześniejszych
A. PRZEDMIOTY KIERUNKOWE
B. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO
| 1. Wprowadzenie do pracy naukowej 2. Język obcy (poziom B2) 3. Wychowanie fizyczne4. Chór akademicki/Zespół instrumentalny |
KARTY PRZEDMIOTÓW do programu studiów obowiązującego od roku akademickiego 2025/2026
A. PRZEDMIOTY KIERUNKOWE
B. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO
| 1. Język obcy (poziom B2+) 2. Prawo autorskie w nowych mediach 3. Warsztat pracy zespołowej 4. Ekonomika kultury |
KARTY PRZEDMIOTÓW do programów studiów obowiązujących od roku akademickiego 2024/2025 i wcześniejszych
A. PRZEDMIOTY KIERUNKOWE
B. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO
| 1. Chór akademicki Zespół instrumentalny 2. Język obcy (poziom B2+) 3. Ekonomika kultury |