https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

Wybory organów AMFN na kadencję 2024-2028 i organów Samorządu Studenckiego AMFN na kadencję 2024-2026

Wybory do organów Samorządu Studenckiego AMFN na kadencję 2024-2026

Wybory do organów i organów wyborczych AMFN na kadencję 2024-2028

Informacje ogólne

  • Skład Uczelnianej Komisji Wyborczej – Przejdź do strony
  • Kalendarz wyborczy 2024 – POBIERZ

    • Ogłoszenie o przedłużeniu terminów w wyborach przedstawiciela Wydziału Wokalno-Aktorskiego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego –POBIERZ PDF
  • Informator wyborczy AMFN 2024 – POBIERZ

Formularze

  • Formularz zgłoszenia kandydatury do SENATU – POBIERZ
  • Formularz wyrażenia zgody na kandydowanie do SENATU – POBIERZ
  • Formularz zgłoszenia kandydatury – POBIERZ
  • Formularz wyrażenia zgody na kandydowanie do organów Samorządu Studenckiego – POBIERZ
  • Formularz wyrażenia zgody na kandydowanie na stanowisko Rektora – POBIERZ
  • Formularz wyrażenia zgody na kandydowanie do Uczelnianego Kolegium Elektorów – POBIERZ

Przepisy

Archiwum wyborów

Wybory do organów Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024

 

Spis treści (kliknij aby przejść do sekcji)

Ogłoszenie Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej [Aktualizacja 28.11.2023]
Kalendarz czynności wyborczych
 [Aktualizacja 28.11.2023]
Formularze (zgłoszenie kandydata; wyrażenie zgody na kandydowanie) [Aktualizacja 28.11.2023]
Zasady wyborcze i ogłoszenia

Przewodniczący Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego [Aktualizacja 8 grudnia 2023]
Wydziałowe Rady Samorządu Studenckiego [Aktualizacja 20 grudnia 2023]
Rada Mieszkańców Domu Studenckiego [Aktualizacja 8 grudnia 2023]
Komisja Rewizyjna
Dodatkowe informacje

OGŁOSZENIE

Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy

 

Na podstawie uchwał nr 7/2023, nr 8/2023, nr 9/2023 z dnia 28 listopada 2023 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej ogłasza:

  1. do 30 listopada 2023 r. do godz. 13:00 można zgłaszać kandydatury i wyrażać zgody na kandydowanie na/do:
    • Przedstawiciela Wydziału Instrumentalnego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego (1 mandat)
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku (2 – 4 mandaty)
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego (1 – 3 mandaty – wybory uzupełniające)
    • Rady Mieszkańców Domu Studenckiego (3 – 5 mandatów)
  2. od 9 do 13 grudnia 2023 r. do godz. 13:00 można zgłaszać kandydatury i wyrażać zgody na kandydowanie do:
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego (2 – 4 mandaty)
  3. od 3 do 7 stycznia 2023 r. można zgłaszać kandydatury i wyrażać zgody na kandydowanie do:
    • Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego AMFN (3 mandaty)
  4. Wybory do organów wymienionych w 1 odbędą się 7 grudnia 2023 r. w godz. 9:00-21:00 a wybory uzupełniające w godz. 11:00-17:00.
    Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 8 grudnia 2023 r. w godz. 9:00-21:00 a wyborów uzupełniających w godz. 11:00-17:00
  5. Wybory do organów wymienionych w 2 odbędą się 20 grudnia 2023 r. w godz. 9:00-21:00. Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 22 grudnia 2023 r. w godz. 9:00-21:00
  6. Wybory do organów wymienionych w 3 odbędą się 15 stycznia 2024 r. w godz. 9:00-21:00. Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 17 stycznia 2024 r. w godz. 9:00-21:00
  7. Formularze zgłoszenia kandydatury oraz wyrażenia zgody na kandydowanie dostępne są przy Sekretariacie w budynku głównym AMFN (ul. Słowackiego 7) oraz na stronie internetowej amuz.bydgoszcz.pl/o-uczelni/wybory/#formularze;
  8. Wypełniony formularz zgłoszenia kandydatury wraz z wypełnionym formularzem zgody na kandydowanie należy złożyć do skrzynki przy Sekretariacie (etykieta WYBORY);
  9. Ogłoszenia i listy kandydatów publikowane będą w budynku głównym AMFN oraz na stronie www Uczelni (link powyżej);
  10. Wybory przeprowadzane będą za pośrednictwem platformy USOS.

Kalendarz czynności wyborczych:

Na podstawie Uchwały nr 7/2023 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 28 listopada 2023 r. w sprawie ustalenia kalendarza czynności wyborczych w wyborach i wyborach uzupełniających organów Samorządu Studenckiego AMFN na kadencję 2022-2024 ogłasza się:

 

Termin Czynności wyborcze
od 28 listopada 2023

do 30 listopada 2023, godz. 13:00

Zgłoszenia kandydatów do organów Samorządu Studenckiego AMFN wraz z dostarczeniem zgód na kandydowanie:

  • Przedstawiciel Wydziału Instrumentalnego w URSS –
    (1 mandat – wybory uzupełniające)
  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału KTMiRD – (2-4 mandaty)
  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału Wokalno-Aktorskiego – (1-3 mandaty – wybory uzupełniające)
  • Rada Mieszkańców Domu Studenckiego (RMDS) – (3-5 mandatów)
30 listopada 2023 Opublikowanie listy kandydatów:

  • Przedstawiciel Wydziału Instrumentalnego w URSS
  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału KTMiRD – (2-4 mandaty)
  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału Wokalno-Aktorskiego
  • Rada Mieszkańców Domu Studenckiego (RMDS)
7 grudnia 2023 Wybory uzupełniające:

  • Przedstawiciel Wydziału Instrumentalnego w URSS
  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału Wokalno-Aktorskiego

Wybory:

  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału KTMiRD – (2-4 mandaty)
  • Rada Mieszkańców Domu Studenckiego (RMDS)
8 grudnia 2023 Ewentualna druga tura wyborów uzupełniających:

  • Przedstawiciel Wydziału Instrumentalnego w URSS
  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału Wokalno-Aktorskiego

Wybory

  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału KTMiRD
  • Rada Mieszkańców Domu Studenckiego (RMDS)
od 9 grudnia 2023

do 13 grudnia 2023 godz. 13:00

Możliwość zgłaszania kandydatów do organów Samorządu Studenckiego AMFN wraz z dostarczeniem zgód na kandydowanie:

  • Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału Instrumentalnego – (2-4 mandaty)
13 grudnia 2023 Opublikowanie listy kandydatów:

  •  Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego (WRSS) Wydziału Instrumentalnego – (2-4 mandaty)
20 grudnia 2023 Wybory do:

  • WRSS Wydziału Instrumentalnego
22 grudnia 2023 Ewentualna druga tura wyborów do:

  • WRSS Wydziału Instrumentalnego
od 3 stycznia 2024

do 7 stycznia 2024

Możliwość zgłaszania kandydatów do organów Samorządu Studenckiego AMFN wraz z dostarczeniem zgód na kandydowanie do:

  • Komisji Rewizyjnej – (3 mandaty)
8 stycznia 2024 Opublikowanie listy kandydatur do:

  • Komisji Rewizyjnej
15 stycznia 2024 Wybory do:

  • Komisji Rewizyjnej
17 stycznia 2024 Ewentualna druga tura wyborów do:

  • Komisji Rewizyjnej

 

Formularze

 

Zasady wyborcze i ogłoszenia

 

Przewodniczący Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego (Przew. URSS)

  • Kto może zgłosić kandydata?
    Każdy student studiów licencjackich i magisterskich. Można zgłosić swoją kandydaturę.
  • Kto może kandydować?
    Każdy student studiów licencjackich i magisterskich.
  • Kiedy i jak zgłaszać kandydaturę i wyrazić zgodę na kandydowanie?
    W wyznaczonym w kalendarzu wyborczym terminie formularze należy wrzucić do skrzynki z etykietą WYBORY przy sekretariacie; formularze dostępne obok skrzynki.
  • Kiedy i jak odbędzie się głosowanie?
    Głosowanie odbędzie się poprzez platformę USOS w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
    Ewentualna druga tura głosowania odbędzie się w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
  • Ile osób zostanie wybranych?
    Zostanie wybrana 1 osoba.

[01 czerwca 2022] WYNIKI głosowania w wyborach Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024

W wyniku głosowania w dniu 1 czerwca 2022 r. na Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego został wybrany

Grzegorz Samson

[25 maja 2022] OGŁOSZENIE o liście kandydatur na Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego

Na podstawie §3 ust. 3. Załącznika nr 5 do Statutu AMFN (Regulamin wyborczy) oraz uchwały nr 2/2022 z dnia 18 maja 2022 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej, ogłasza się listę zgłoszonych kandydatur na stanowisko Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2022-2024:

  1. Grzegorz Samson

Jednocześnie Uczelniana Komisja Wyborcza informuje:

  1. Wybory Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024 odbędą się zgodnie z ogłoszonym kalendarzem czynności wyborczych, czyli w dniu 1 czerwca 2022 r. w godzinach 9:00-21:00.
  2. Wybory odbywać się będą poprzez uczelniany system USOS.
  3. Ewentualna druga tura wyborów na Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego odbędzie się 2 czerwca 2022 r. w godz. 9:00-21:00.

Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego (URSS)

  • Kto może zgłosić kandydata?
    Studenci poszczególnych Wydziałów zgłaszają Studentów swojego Wydziału. Można zgłosić swoją kandydaturę.
  • Kto może kandydować?
    Każdy student studiów licencjackich i magisterskich, oprócz osoby wybranej na Przew. URSS
  • Kiedy i jak zgłaszać kandydaturę i wyrazić zgodę na kandydowanie?
    W wyznaczonym w kalendarzu wyborczym terminie formularze należy wrzucić do skrzynki z etykietą WYBORY przy sekretariacie; formularze dostępne obok skrzynki.
    Rekomendujemy umieszczanie obu formularzy (zgłoszenia i zgody) jednocześnie.
  • Kiedy i jak odbędzie się głosowanie?
    Głosowanie odbędzie się poprzez platformę USOS w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
    Ewentualna druga tura głosowania odbędzie się w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
  • Ile osób zostanie wybranych?
    4 osoby, po jednej z każdego Wydziału.

[8 grudnia 2023]

W wyborach uzupełniających Przedstawiciela Wydziału Instrumentalnego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego została wybrana Małgorzata Myszkorowska uzyskując 21 głosów za, 2 przeciw. Frekwencja wyniosła 8,48%.

[30 listopada 2023]

Lista kandydatów w wyborach uzupełniających Przedstawiciela Wydziału Instrumentalnego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024:

  • Małgorzata Myszkorowska

Wybory odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 7 grudnia 2023 r. w godz. 11:00-17:00;

[13 marca 2023]
W wyborach Przedstawiciela Wydziału Wokalno-Aktorskiego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024 wybrany został:

  • Julian Iwański

[06 marca 2023]

Lista kandydatów w wyborach Przedstawiciela Wydziału Wokalno-Aktorskiego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024:

  • Julian Iwański
  • Przemysław Liszczak
  • Jacek Zakrzewski

Wybory Przedstawiciela Wydziału Wokalno-Aktorskiego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 13 marca w godz. 9:00-21:00

[06 czerwca 2022] WYNIKI głosowania w wyborach do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024

W wyniku głosowania w dniu 6 czerwca 2022 r. do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego zostali wybrani:

Przedstawiciel Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku:

  • Michał Orkiszewski

Przedstawicielka Wydziału Instrumentalnego:

  • Jagoda Dębowska (mandat wygasł)

Przedstawiciel Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej

  • Oskar Falkowski

[30.05.2022] OGŁOSZENIE o liście kandydatur do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
Na podstawie §3 ust. 3. Załącznika nr 5 do Statutu AMFN (Regulamin wyborczy) oraz uchwały nr 2/2022 z dnia 18 maja 2022 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej, ogłasza się listę zgłoszonych kandydatur do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2022-2024:

Przedstawiciele Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku:

  1. Grzegorz Samson
  2. Michał Orkiszewski

Przedstawiciele Wydziału Instrumentalnego:

  1. Jagoda Dębowska

Przedstawiciele Wydziału Wokalno-aktorskiego:

            brak zgłoszonych kandydatur

Przedstawiciele Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej

  1. Oskar Falkowski

Jednocześnie Uczelniana Komisja Wyborcza informuje:

  1. Wybory Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego na kadencję 2022-2024 odbędą się zgodnie z ogłoszonym kalendarzem czynności wyborczych, czyli w dniu 6 czerwca 2022 r. w godzinach 9:00-21:00.
  2. Wybory odbywać się będą poprzez uczelniany system USOS.
  3. Ewentualna druga tura wyborów Przedstawicieli Wydziału KTMiRD, Instrumentalnego i DJiEM do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego odbędzie się 7 czerwca 2022 r. w godz. 9:00-21:00.
  4. Informacje dotyczące procedury i nowego terminu wyborów Przedstawiciela Wydziału Wokalno-aktorskiego zostaną opublikowane w osobnym ogłoszeniu.

Wydziałowe Rady Samorządu Studenckiego (WRSS)

  • Kto może zgłosić kandydata?
    Studenci poszczególnych Wydziałów zgłaszają Studentów swojego Wydziału. Można zgłosić swoją kandydaturę.
  • Kto może kandydować?
    Każdy student studiów licencjackich i magisterskich, oprócz osoby wybranej do URSS.
    UWAGA! Przew. URSS może kandydować do WRSS.
  • Kiedy i jak zgłaszać kandydaturę i wyrazić zgodę na kandydowanie?
    W wyznaczonym w kalendarzu wyborczym terminie formularze należy wrzucić do skrzynki z etykietą WYBORY przy sekretariacie; formularze dostępne obok skrzynki.
    Rekomendujemy umieszczanie obu formularzy (zgłoszenia i zgody) jednocześnie.
  • Kiedy i jak odbędzie się głosowanie?
    Głosowanie odbędzie się poprzez platformę USOS w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
    Ewentualna druga tura głosowania odbędzie się w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
  • Ile osób zostanie wybranych?
    Od 2 do 4 osób do każdej WRSS, w zależności od liczby kandydatur.

[20 grudnia 2023]

W wyborach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego wybrani zostali:

  • Antoni Jażdżewski, uzyskując 11 głosów za, 1 głos przeciw, 1 głos wstrzymujący;
  • Paulina Kijowska, uzyskując 10 głosów za, 1 głos przeciw, 2 głosy wstrzymujące;

Frekwencja wyniosła 4,81%.

[13 grudnia 2023]

Kandydaci do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego:

  1. Antoni Jażdżewski
  2. Paulina Kijowska

Jednocześnie Uczelniana Komisja Wyborcza informuje:

  1. Wybory do wyżej wymienionych organów Samorządu Studenckiego AMFN odbędą się zgodnie z ogłoszonym kalendarzem czynności wyborczych, czyli w dniu 20 grudnia 2023 r. w godzinach 9:00-21:00.
  2. Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 22 grudnia 20223 r. w godz. 9:00-21:00.
  3. Wybory odbywać się będą poprzez uczelniany system USOS.

[8 grudnia 2023]

W wyborach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku wybrani zostali:

  • Jakub Śliwiński, uzyskując 7 głosów za, 0 głosów przeciw, 1 głos wstrzymujący;
  • Adam Techner, uzyskując 6 głosów za, 2 głosy przeciw, 0 głosów wstrzymujących;
  • Kornel Klarkowski, uzyskując 5 głosów za, 2 głosy przeciw, 1 głos wstrzymujący.

Frekwencja wyniosła 11,94%.

[8 grudnia 2023]

W wyborach uzupełniających do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego został wybrany Maciej Ziółko, uzyskując 3 głosy za, 1 głos przeciw. Frekwencja wyniosła 4,7%.

[30 listopada 2023]

Lista kandydatów do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku na kadencję 2022-2024:

  • Kornel Klarkowski
  • Jakub Śliwiński
  • Adam Techner

Wybory odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 7 grudnia w godz. 9:00-21:00;

[30 listopada 2023]

Lista kandydatów do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2022-2024 (wybory uzupełniające):

  • Maciej Ziółko

Wybory odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 7 grudnia w godz. 11:00-17:00;

[13 marca 2023]

W wyborach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2022-2024 wybrany został:

  • Jacek Zakrzewski

W wyniku wyboru drugiego z Kandydatów na przedstawiciela w URSS, w późniejszym terminie odbędą się wybory uzupełniające do WRSS Wydz. Wok-Akt.

[06 marca 2023]
Lista kandydatów do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2022-2024:

  • Julian Iwański
  • Jacek Zakrzewski

Wybory do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 13 marca w godz. 9:00-21:00;

[13 marca 2023]

W wyborach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji Muzycznej na kadencję 2022-2024 wybrani zostali:

  • Dawid Maksim
  • Gabriela Morawska
  • Aleksander Panek
  • Emilia Wierzbicka

[06 marca 2023]

Lista kandydatów do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji Muzycznej na kadencję 2022-2024:

  • Dawid Maksim
  • Gabriela Morawska
  • Aleksander Panek
  • Emilia Wierzbicka

Wybory do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji Muzycznej odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 13 marca w godz. 9:00-21:00;

Rada Mieszkańców Domu Studenckiego

  • Kto może zgłosić kandydata?
    Mieszkańcy Domu Studenta zgłaszają mieszkańców Domu Studenta. Można zgłosić swoją kandydaturę.
  • Kto może kandydować?
    Każdy student studiów licencjackich i magisterskich będący mieszkańcem Domu Studenta.
  • Kiedy i jak zgłaszać kandydaturę i wyrazić zgodę na kandydowanie?
    W terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym formularze należy wrzucić do skrzynki z etykietą WYBORY przy sekretariacie; formularze dostępne obok skrzynki.
    Rekomendujemy umieszczanie obu formularzy (zgłoszenia i zgody) jednocześnie.
  • Kiedy i jak odbędzie się głosowanie?
    Głosowanie odbędzie się poprzez platformę USOS w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
    Ewentualna druga tura głosowania odbędzie się w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
  • Ile osób zostanie wybranych?
    Od 3 do 5 osób, w zależności od liczby kandydatur.

[8 grudnia 2023]

W wyborach do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego wybrani zostali

  • Mateusz Pawłowski, uzyskując 18 głosów za, 1 głos przeciw, 3 głosy wstrzymujące;
  • Jakub Śliwiński, uzyskując 18 głosów za, 1 głos przeciw, 3 głosy wstrzymujące;
  • Wanda Krzyżanowska, uzyskując 16 głosów za, 2 głosy przeciw, 4 głosy wstrzymujące;
  • Wiktor Woszczyna, uzyskując 16 głosów za, 0 głosów przeciw, 6 głosów wstrzymujących.

Frekwencja wyniosła 40%.

[30 listopada 2023]

Lista kandydatów do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego na kadencję 2022-2024:

  • Wanda Krzyżanowska
  • Mateusz Pawłowski
  • Jakub Śliwiński
  • Wiktor Woszczyna

Wybory odbędą się za pośrednictwem platformy USOS w dniu 7 grudnia 2023 w godz. 11:00-17:00;

Komisja Rewizyjna

  • Kto może zgłosić kandydata?
    Każdy student studiów licencjackich i magisterskich. Można zgłosić swoją kandydaturę.
  • Kto może kandydować?
    Studenci studiów licencjackich i magisterskich, oprócz osób wybranych do innego organu Samorządu Studenckiego (Przew. URSS, URSS, WRSS, Rady Mieszkańców DS).
  • Kiedy i jak zgłaszać kandydaturę i wyrazić zgodę na kandydowanie?
    W terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym formularze należy wrzucić do skrzynki z etykietą WYBORY przy sekretariacie; formularze dostępne obok skrzynki.
    Rekomendujemy umieszczanie obu formularzy (zgłoszenia i zgody) jednocześnie.
  • Kiedy i jak odbędzie się głosowanie?
    Głosowanie odbędzie się poprzez platformę USOS w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
    Ewentualna druga tura głosowania odbędzie się w terminie wyznaczonym w kalendarzu wyborczym.
  • Ile osób zostanie wybranych?
    3 osoby.

Dodatkowe informacje

  1. Na jednym formularzu zgłoszenia kandydatury można zaznaczyć więcej niż jeden organ wyborczy.
  2. Na jednym formularzu zgody na kandydowanie można zaznaczyć więcej niż jeden organ wyborczy.
  3. Osoby wybrane na Przew. URSS, członka URSS, WRSS lub Rady Mieszkańców DS mogą zostać zapytane przez Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej o wycofanie zgody na kandydowanie do innego organu, jeśli takiej zgody udzieliły.

Wybory do organów Samorządu Studenckiego na kadencję 2020-2022

 

Wyniki wyborów do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN.

W wyniku głosowania w wyborach w dniu 13 maja 2022 roku członkami Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN na kadencję 2020-2022 zostali wybrani:

  • Wiktoria Gołębiewska
  • Klara Kania
  • Przemysław Liszczak
  • Barbara Maciuszek
  • Jakub Śliwiński

 

[06.05.2022] OGŁOSZENIE Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy:

Na podstawie uchwały nr 1/2021 z dnia 20 października 2021 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej ogłasza:

  1. Lista kandydatów w wyborach do Rady Mieszkańców Domu Studenta AMFN:
    1. Wiktoria Gołębiewska
    2. Przemysław Liszczak
    3. Klara Kania
    4. Barbara Maciuszek
    5. Jakub Śliwiński
  1. Wybory odbędą się 13 maja w godz. 9:00-21:00
  2. Wybory przeprowadzane będą za pośrednictwem platformy USOS.

 

[01.04.2022]

Wyniki wyborów uzupełniających do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 1 kwietnia 2022 roku członkiem Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku na kadencję 2020-2022 została wybrana p. Aleksandra Jasinowicz


[03.02.2022]

Wyniki wyborów uzupełniających do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 27 stycznia 2022 roku członkiem Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2020-2022 został wybrany p. Sławomir Korzym.

[24.11.2021]

Wyniki wyborów uzupełniających do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 23 listopada 2021 roku członkiem Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego na kadencję 2020-2022 została wybrana p. Michalina Grajewska.

Wyniki wyborów uzupełniających do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału DJiEM.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 23 listopada 2021 roku członkiem Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego WydziałuDJiEM na kadencję 2020-2022 zostali wybrani p. Aleksander Panek oraz p. Monika Tabat.

 

[16.11.2021] OGŁOSZENIE Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy:

Na podstawie uchwały nr 1/2021 z dnia 20 października 2021 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej ogłasza:

  1. Przedłużeniu do 18 listopada ulega termin na zgłaszanie kandydatur i wyrażanie zgód na kandydowanie do:
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału KTMiRD (1 mandat)
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-aktorskiego (1 mandat)
    • Rady Mieszkańców Domu Studenckiego (3 – 5 mandatów)
  2. Lista kandydatów w wyborach uzupełniających do:
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego
      1. Michalina Grajewska
    • Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału DJiEM
      1. Małgorzata Krzemień
      2. Aleksander Panek
      3. Monika Tabat
  1. Wybory uzupełniające przedstawicieli Wydziału Instrumentalnego oraz DJiEM w Wydziałowych Radach Samorządu Studenckiego odbędą się 23 listopada w godz. 9:00-15:00
  2. Formularze zgłoszenia kandydatury oraz wyrażenia zgody na kandydowanie dostępne są przy Sekretariacie w budynku głównym AMFN (ul. Słowackiego 7) oraz na stronie internetowej amuz.bydgoszcz.pl/o-uczelni/wybory/;
  3. Wypełniony formularz zgłoszenia kandydatury wraz z wypełnionym formularzem zgody na kandydowanie należy złożyć do skrzynki przy Sekretariacie (etykieta WYBORY);
  4. Ogłoszenia i listy kandydatów publikowane będą w budynku głównym AMFN oraz na stronie www Uczelni (link powyżej);
  5. Wybory przeprowadzane będą za pośrednictwem platformy USOS.

 

 

[09.11.2021]
Wyniki wyborów uzupełniających przedstawiciela Wydziału KTMiRD w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego AMFN.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 9 listopada 2021 roku przedstawicielem Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego AMFN na kadencję 2020-2022 został wybrany p. Grzegorz Samson.

Wyniki wyborów uzupełniających przedstawiciela Wydziału DJiEM w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego AMFN.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 9 listopada 2021 roku przedstawicielem Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego AMFN na kadencję 2020-2022 został wybrany p. Oskar Falkowski.

 

[05.11.2021] Wyniki wyborów uzupełniających przedstawiciela Wydziału Instrumentalnego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego AMFN.

W wyniku głosowania w wyborach uzupełniających w dniu 4 listopada 2021 roku przedstawicielem Wydziału Instrumentalnego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego AMFN na kadencję 2020-2022 została wybrana p. Jagoda Dębowska

[02.11.2021] OGŁOSZENIE Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy:

Na podstawie uchwały nr 1/2021 z dnia 20 października 2021 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej ogłasza:

  1.  Przedłużeniu do 4 listopada ulega termin na zgłaszanie kandydatur i wyrażanie zgód na kandydowanie do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego (3 – 5 mandatów)
  2. Lista kandydatów w wyborach uzupełniających do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
    1. przedstawiciele Wydziału KTMiRD:
      1. Agata Prokop
      2. Grzegorz Samson
    2. Przedstawiciele Wydziału DJiEM:
      1. Oskar Falkowski
  3. Wybory uzupełniające przedstawicieli Wydziału KTiRD oraz DJiEM w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego odbędą się 9 listopada w godz. 9:00-15:00
  4. Formularze zgłoszenia kandydatury oraz wyrażenia zgody na kandydowanie dostępne są przy Sekretariacie w budynku głównym AMFN (ul. Słowackiego 7) oraz na stronie internetowej www.amuz.bydgoszcz.pl/o-uczelni/wybory/;
  5. Wypełniony formularz zgłoszenia kandydatury wraz z wypełnionym formularzem zgody na kandydowanie należy złożyć do skrzynki przy Sekretariacie (etykieta WYBORY);
  6. Ogłoszenia i listy kandydatów publikowane będą w budynku głównym AMFN oraz na stronie www Uczelni (link powyżej);
  7. Wybory przeprowadzane będą za pośrednictwem platformy USOS.

 

[28.10.2021] OGŁOSZENIE Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy:

Na podstawie uchwały nr 1/2021 z dnia 20 października 2021 r. Uczelnianej Komisji Wyborczej Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej ogłasza:

  1. Przedłużeniu do 29 października ulega termin na zgłaszanie kandydatur i wyrażanie zgód na kandydowanie do:
    • Rady Mieszkańców Domu Studenckiego (3 – 5 mandatów)
    • Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego w wyborach uzupełniających – przedstawiciele Wydziału:
      1. KTMiRD (1 mandat)
      2. DJiEM (1 mandat)
  1. Lista kandydatów w wyborach uzupełniających do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego – przedstawiciele Wydziału Instrumentalnego:
    • Jagoda Dębowska
    • Michalina Grajewska
    • Maria Matoga
    • Małgorzata Myszkorowska
  2. Wybory uzupełniające przedstawiciela Wydziału Instrumentalnego w Uczelnianej Radzie Samorządu Studenckiego odbędą się 4 listopada w godz. 9:00-15:00
  3. Formularze zgłoszenia kandydatury oraz wyrażenia zgody na kandydowanie dostępne są przy Sekretariacie w budynku głównym AMFN (ul. Słowackiego 7) oraz na stronie internetowej amuz.bydgoszcz.pl/o-uczelni/wybory/;
  4. Wypełniony formularz zgłoszenia kandydatury wraz z wypełnionym formularzem zgody na kandydowanie należy złożyć do skrzynki przy Sekretariacie (etykieta WYBORY);
  5. Ogłoszenia i listy kandydatów publikowane będą w budynku głównym AMFN oraz na stronie www Uczelni (link powyżej);
  6. Wybory przeprowadzane będą za pośrednictwem platformy USOS.

 

[21.10.2021] OGŁOSZENIE Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kalendarzu czynności wyborczych w wyborach do Rady Mieszkańców (Domu Studenckiego) oraz w wyborach uzupełniających do Uczelnianej Rady Samorządu StudenckiegoWydziałowych Rad Samorządu Studenckiego.

Data Czynności wyborcze
21-27 października 2021 r. Zgłaszanie kandydatur i wyrażanie zgód na kandydowanie do:

  • Rady Mieszkańców Domu Studenckiego (3 – 5 mandatów);
  • Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego w wyborach uzupełniających – przedstawiciele Wydziału:
    • KTMiRD (1 mandat)
    • Instrumentalnego (1 mandat)
    • DJiEM (1 mandat)
28 października 2021 r. Opublikowanie listy kandydatur do:

  • Rady Mieszkańców Domu Studenckiego;
  • Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego w wyborach uzupełniających.
4 listopada 2021 r.
godz. 9:00-21:00
Wybory do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego;
4 listopada 2021 r.
godz. 9:00-15:00
Wybory uzupełniające do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego;
8 listopada 2021 r.
godz. 9:00-21:00
Ewentualna druga tura wyborów do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego;
8 listopada 2021 r.
godz. 9:00-15:00
Ewentualna druga tura wyborów uzupełniających do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego;
9-15 listopada 2021 r. Zgłaszanie kandydatów i wyrażenie zgód na kandydowanie w wyborach uzupełniających do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego:

  • Wydziału KTMiRD (1 mandat);
  • Wydziału Instrumentalnego (1 mandat);
  • Wydziału Wokalno-aktorskiego (1 mandat);
  • Wydziału DJiEM (2 mandaty).
16 listopada 2021 r. Opublikowanie listy kandydatów do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego;
23 listopada 2021 r.
godz. 9:00-15:00
Wybory uzupełniające do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego;
25 listopada 2021 r.
godz. 9:00-15:00
Ewentualna druga tura wyborów do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego;
  1. Formularze zgłoszenia kandydatury oraz wyrażenia zgody na kandydowanie dostępne są przy Sekretariacie w budynku głównym AMFN (ul. Słowackiego 7) oraz na stronie internetowej www.amuz.bydgoszcz.pl/o-uczelni/wybory/;
  2. Wypełniony formularz zgłoszenia kandydatury wraz z wypełnionym formularzem zgody na kandydowanie należy złożyć do skrzynki przy Sekretariacie (etykieta WYBORY);
  3. Ogłoszenia i listy kandydatów publikowane będą w budynku głównym AMFN oraz na stronie www Uczelni (link powyżej);
  4. Wybory przeprowadzane będą za pośrednictwem platformy USOS.

Wybory reprezentacji załogi

w związku z wyznaczeniem reprezentacji osób zatrudnionych do wyboru instytucji zarządzającej pracowniczym planem kapitałowym.

Komunikat

Uprzejmie informujemy o obowiązku zawarcia przez pracodawcę umowy na zarządzanie Pracowniczym Planem Kapitałowym w rozumieniu ustawy z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych, co wymaga wyłonienia Reprezentacji Osób Zatrudnionych.

Podpisane zgłoszenie kandydatury na reprezentanta osób zatrudnionych (wzór w zał. nr 1) należy dostarczyć do Sekretariatu AMFN w terminie do 26 listopada 2020 r.
Prosimy również o przesłanie skanu lub zdjęcia podpisanego zgłoszenia drogą mailową na adres wybory@amuz.bydgoszcz.pl.
Zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy i zleceniobiorcy.

Procedura ma na celu wyłonienie 2 przedstawicieli z grupy pracowników i zleceniobiorców.

Procedura wyborcza:

do 26 listopada 2020 Zgłaszanie kandydatur.

Podpisane zgłoszenie (wzór w zał. nr 1) należy dostarczyć do Sekretariatu AMFN.
Prosimy również o przesłanie skanu lub zdjęcia podpisanego zgłoszenia drogą mailową na adres wybory@amuz.bydgoszcz.pl

27 listopada 2020 Publikacja zgłoszonych kandydatur na tablicy ogłoszeniowej oraz na stronie www Uczelni (w zakładce Uczelnia/Wybory)

 

zgłoszone kandydatury:

Łukasz Godyla

Grzegorz Nadolny

Adam Zdunikowski

 

30 listopada 2020 Wybory za pomocą systemu USOS w godz. 10:00-18:00;
wybór dokonany zostanie zwykłą większością głosów.

Komunikat PDF

Załącznik nr 1

 

Wybory na kadencję 2020-2024

 

Szanowni Państwo!

Wyniki głosowania w wyborach do Senatu AMFN dostępne są w sekcji Wybory do Senatu AMFN.

Z wyrazami szacunku
Marcin Tarnawski
Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej

 

Spis treści (kliknij by przewinąć w dół do szczegółowych informacji)

[06.05.2020] Komunikaty
[30.04.2020Kalendarz czynności wyborczych
[01.06.2020Wybory do Senatu AMFN
[Zakończone 06.05.2020] Wybory Dziekanów Wydziałów AMFN
[Zakończone 22.05.2020] Wybory do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego AMFN
[Zakończone 26.05.2020] Wybory uzupełniające do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego, Wydział DJiEM
[20.04.2020] Wybory do Rady Mieszkańców Domu Studenta AMFN
[Zakończone 15.05.2020] Wybory do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego AMFN
[Zakończone 02.04.2020] Wybory do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
[Zakończone 02.04.2020Wybory Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy
[Zakończone 19.03.2020Wybory Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
[Zakończone 13.03.2020Wybory do Uczelnianego Kolegium Elektorów i Wydziałowych Kolegiów Elektorów
Uczelniana Komisja Wyborcza


Komunikaty Komunikat w sprawie spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024. W dniu 27 kwietnia 2020 r. Uczelniana Komisja Wyborcza uchwaliła treść Regulaminu spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN. Spotkania odbędą się w:

wtorek 5 maja 2020 r. godz. 15:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku

poniedziałek 4 maja 2020 r. godz. 15:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Instrumentalnego

wtorek 5 maja 2020 r. godz. 12:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Wokalno-Aktorskiego

poniedziałek 4 maja 2020 r. godz. 12:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej

Spotkania będą transmitowane na niniejszej stronie internetowej. W czasie spotkania będzie możliwość zadawania pytań kandydatom za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Zasady dotyczące spotkania opisane zostały w Regulaminie spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN na kadencję 2020-2024.

Prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu.

Zgodnie z opublikowanym kalendarzem czynności wyborczych głosowanie w wyborach na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN odbędzie się 6 maja 2020 r. w godz. 11:00 – 17:00. Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 7 maja 2020 r. w godz. 11:00 – 17:00 Głosowanie odbywa się za pomocą systemu USOS.

Informacja o powołaniu przez Rektor Elekt prof. dr. hab. Elżbietę Wtorkowską Prorektorów oraz Pełnomocnika Rektora ds. Ewaluacji
Treść komunikatu

Przedłużenie terminu wyrażania zgód
Na mocy uchwały nr 15/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 23 kwietnia 2020 r. zostaje przedłużony termin na wyrażanie zgód na kandydowanie do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN oraz Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku oraz Wydziału Wokalno-Aktorskiego. Termin upływa w dniu 29 kwietnia 2020 r. o godz. 14:00.

Ogłoszenie w sprawie zaktualizowanego kalendarza czynności wyborczych w związku z trwaniem Zarządzeń Rektora AMFN w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa znajduje się w sekcji Kalendarz czynności wyborczych.

Komunikat Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej dotyczący zmian w trybie wyborczym w związku z Zarządzeniami Rektora AMFN w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa. Treść komunikatu.

Komunikat Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej
Na podstawie par. 5 Zarządzenia nr 2/R/11-03/2020 Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszcz z dnia 11 marca 2020 r. informuję, że: 1. Kalendarz czynności wyborczych na kadencję 2020-2024 nie ulega zmianie. 2. Procedura zgłoszeń kandydatur na stanowisko Rektora oraz wyrażania zgody na kandydowanie odbywa się bez zmian, zgodnie z Ogłoszeniem opublikowanym na tablicach informacyjnych Uczelnianej Komisji Wyborczej oraz na stronie internetowej Uczelni (poniżej). UWAGA! Uczelniana Komisja Wyborcza planuje wprowadzenie możliwości przesłania skanu lub zdjęcia podpisanej zgody na kandydowanie na stanowisko Rektora pocztą mailową na adres wybory@amuz.bydgoszcz.pl. Oryginał zgody należało będzie przesłać pocztą lub dostarczyć w ciągu pięciu dni od chwili przywrócenia zajęć dydaktycznych na Uczelni. Wprowadzenie tej możliwości planowane jest na dzień 14 marca 2020 r. Prosimy o śledzenie komunikatów Komisji. 3. Niektóre elementy procedury wyborczej ulegną korekcie w celu dostosowania do zapisów Zarządzenia nr 2/R/11-03/2020 Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszcz z dnia 11 marca 2020. 4. Komunikat z informacjami o wprowadzonych korektach zostanie opublikowany w najbliższych dniach.

Pozostałe komunikaty

Głosowanie odbywa się za pomocą systemu USOS.

Instrukcja głosowania za pomocą systemu USOS.


 

Kalendarz czynności wyborczych

  • Kalendarz wyborczy – Ogłoszenie Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 1/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie ustalenia kalendarza czynności wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 7/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 4 marca 2020 r. w sprawie określenia czasu głosowania w wyborach organów jednoosobowych, kolegialnych i wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 8/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 4 marca 2020 r. w sprawie w sprawie poprawek do kalendarza czynności wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 9/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 14 marca 2020 r. w sprawie zmian w trybie czynności wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 14/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 8 kwietnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 15/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 23 kwietnia 2020 r. w sprawie przedłużenia terminu przyjmowania zgód na kandydowanie do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN oraz Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału KTMiRD oraz Wydział Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2020-2022  oraz wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024.
  • Uchwała nr 18/2020 – Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 27 kwietnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024 w związku z organizacją spotkań z kandydatami na Dziekanów AMFN.
  • Uchwała nr 19/2020 -Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 27 kwietnia 2020 r. w sprawie zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024 dotyczących przedłużenia terminu przyjmowania zgód na kandydowanie do Senatu AMFN w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
  • Uchwała nr 20/2020 – Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 28 kwietnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024 oraz w regulaminie spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN w związku z korektą terminów spotkań z kandydatami na Dziekanów AMFN.
  • Uchwała nr 21/2020 – Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2022 w związku z wyborami uzupełniającymi do WRSS Wydz. DJiEM, wyborami do WRSS Wydz. KTMiRD oraz wyborami do Rady Mieszkańców DS.
  • Uchwała nr 23/2020 – Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy z dnia 14 maja 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2022 w związku z wyborami uzupełniającymi do WRSS Wydz. DJiEM, wyborami do WRSS Wydz. KTMiRD oraz wyborami do Rady Mieszkańców DS.
  • Uchwała nr 26/2020 – Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy  z dnia 1 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w kalendarzu czynności wyborczych na kadencję 2020-2024 w związku z wyborami do Senatu AMFN.

Wybory do Senatu AMFN [publ. 01.06.2020]

Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur do Senatu Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 2. [ZakończonyLista zgłoszonych kandydatur do Senatu Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

  • Lista zgłoszonych kandydatur do Senatu AMFN – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o zgłoszonych kandydaturach do Senatu Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

Etap 3. [ZakończonyLista kandydatur do Senatu Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

Na podstawie uchwały nr 26/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej ogłasza się termin wyborów do Senatu AMFN na kadencję 2020-2024 na dzień 8 czerwca 2020 r. w godz. 9:00-21:00. Ewentualna druga tura wyborów do Senatu AMFN na kadencję 2020-2024 odbędzie się w dniu 9 czerwca 2020 r. w godz. 9:00-21:00. Głosowanie odbywa się za pomocą systemu USOS. Szczegóły w sekcji Kalendarz czynności wyborczych oraz Wybory do Senatu AMFN Przewodniczący Uczelnianej Komisji Wyborczej

Etap 4. [10.06.2020Wyniki głosowania w wyborach do Senatu Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

  • Grupa profesorów i profesorów Uczelni Pobierz
  • Grupa nauczycieli akademickich niebędących profesorami i profesorami Uczelni  Pobierz
  • Grupa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi  Pobierz

Informacja w sprawie komunikatu systemu USOS dotyczącego wyników głosowania do Senatu AMFN w grupie profesorów i profesorów Uczelni:

Odpowiedź programistów USOSweb na pytanie dotyczące treści komunikatu systemu USOS w głosowaniu z dnia 8 czerwca 2020 r.

„Błąd powstał przy wcześniejszej refaktoryzacji i potrzebował do zaistnienia też specyficznego przypadku – w Państwa turze próg odpadu (tzn. procent głosów ZA u następnej osoby za limitem wybieranych) wyniósł 45,333333(3)%, co spowodowało błąd porównywania liczb zmiennoprzecinkowych. Nie ma to wpływu na wyniki wyborów, bo kolejność kandydatów i ich procenty głosów pozostają takie same, błędne porównanie wpłynęło tylko na komunikat powyżej (wyliczany na podstawie progu odpadu, osób na progu i powyżej progu).”

 

Wybory Dziekanów Wydziałów AMFN [publ. 06.05.2020]

Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur na stanowiska Dziekanów Wydziałów Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 2. [ZakończonyListy zgłoszonych kandydatur na stanowiska Dziekanów Wydziałów Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

  • Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o zgłoszonych kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku na kadencję 2020-2024.
  • Wydział Instrumentalny – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o zgłoszonych kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Instrumentalnego na kadencję 2020-2024.
  • Wydział Wokalno-Aktorski – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o zgłoszonych kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2020-2024.
  • Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o zgłoszonych kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej na kadencję 2020-2024.

Etap 3. [ZakończonyListy kandydatur na stanowiska Dziekanów Wydziałów Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

  • Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku na kadencję 2020-2024.
  • Wydział Instrumentalny – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Instrumentalnego na kadencję 2020-2024.
  • Wydział Wokalno-Aktorski – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Wokalno-Aktorskiego na kadencję 2020-2024.
  • Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydaturach na stanowisko Dziekana Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej na kadencję 2020-2024.

Komunikat w sprawie spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

W dniu 27 kwietnia 2020 r. Uczelniana Komisja Wyborcza uchwaliła treść Regulaminu spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN. Spotkania odbędą się w:

wtorek 5 maja 2020 r. godz. 15:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku

poniedziałek 4 maja 2020 r. godz. 15:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Instrumentalnego

wtorek 5 maja 2020 r. godz. 12:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Wokalno-Aktorskiego

poniedziałek 4 maja 2020 r. godz. 12:00 – Spotkanie z kandydatami na stanowisko Dziekana Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej

Spotkania będą transmitowane na niniejszej stronie internetowej. W czasie spotkania będzie możliwość zadawania pytań kandydatom za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Zasady dotyczące spotkania opisane zostały w Regulaminie spotkania z kandydatami na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN na kadencję 2020-2024.

Prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu.

Zgodnie z opublikowanym kalendarzem czynności wyborczych głosowanie w wyborach na stanowiska Dziekanów Wydziałów AMFN odbędzie się 6 maja 2020 r. w godz. 11:00 – 17:00. Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 7 maja 2020 r. w godz. 11:00 – 17:00 Głosowanie odbywa się za pomocą systemu USOS.

Etap 4. [06.05.2020Wyniki głosowania w wyborach na stanowiska Dziekanów Wydziałów Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

Wybory do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego AMFN [publ. 22.05.2020]

Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 2. [Zakończony] Listy zgłoszonych kandydatur do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 3. [ZakończonyListy kandydatur do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

  • Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku – patrz poniżej: Etap 3b
  • Wydział Instrumentalny – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydatach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego AMFN na kadencję 2020-2022.
  • Wydział Wokalno-Aktorski – patrz poniżej: Etap 3a
  • Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydatach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej AMFN na kadencję 2020-2022.

KOMUNIKAT Na mocy uchwały nr 15/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 23 kwietnia 2020 r. zostaje przedłużony termin na wyrażanie zgód na kandydowanie do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN oraz Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku oraz Wydziału Wokalno-Aktorskiego. Termin upływa w dniu 29 kwietnia 2020 r. o godz. 14:00.   Etap 3a. [Zakończony] Listy kandydatur do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

  • Wydział Wokalno-Aktorski – Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kandydatach do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego AMFN na kadencję 2020-2022.

Etap 3b. [ZakończonyListy kandydatur do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 4. [22.05.2020] Wyniki wyborów do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

  Wybory uzupełniające do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego, Wydział DJiEM [publ. 26.05.2020]

Etap 1. [ZakończonyZgłaszanie kandydatur do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej

Etap 2. [Zakończony] Lista kandydatur do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej w wyborach uzupełniających na kadencję 2020-2022.

Etap 3. [26.05.2020Wyniki głosowania w wyborach uzupełniających do Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej w wyborach uzupełniających na kadencję 2020-2022.

Wybory do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN [publ. 16.04.2020]

Etap 1. [16.04.2020] Zgłaszanie kandydatur do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 2. [20.04.2020] Lista zgłoszonych kandydatur do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

KOMUNIKAT Na mocy uchwały nr 23/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 14 maja 2020 r. zostaje przedłużony termin na wyrażanie zgód na kandydowanie do Rady Mieszkańców Domu Studenckiego AMFN. Termin upływa w dniu 18 maja 2020 r. o godz. 14:00.

Wybory do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego AMFN [publ. 15.05.2020]

Etap 2. [Zakończony] Lista zgłoszonych kandydatur do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy

Etap 3. [Zakończony] Lista kandydatur do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy

Etap 4. [15.05.2020Wyniki wyborów do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy

  • Wyniki głosowania w wyborach do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2022.

Wybory do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego [publ. 26.03.2020]

Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 2. [Zakończony] Lista zgłoszonych kandydatur do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 3. [Zakończony] Lista kandydatur do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 4. [02.04.2020] Wyniki wyborów do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2022.

  • Wyniki głosowania w wyborach reprezentanta Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego.
  • Wyniki głosowania w wyborach reprezentanta Wydziału Instrumentalnego do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego.
  • Wyniki głosowania w wyborach reprezentanta Wydziału Wokalno-Aktorskiego do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego.
  • Wyniki głosowania w wyborach reprezentanta Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej do Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego.

Wybory Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy [publ.02.04.2020]

UWAGA! Uczelniana Komisja Wyborcza planuje wprowadzenie możliwości przesłania skanu lub zdjęcia podpisanej zgody na kandydowanie na stanowisko Rektora pocztą elektroniczną na adres wybory@amuz.bydgoszcz.pl. Oryginał zgody należało będzie przesłać pocztą lub dostarczyć w ciągu pięciu dni od chwili przywrócenia zajęć dydaktycznych na Uczelni. Wprowadzenie tej możliwości planowane jest na dzień 14 marca 2020 r. Prosimy o śledzenie komunikatów Komisji. Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur na stanowisko Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 2. [Zakończony] Lista zgłoszonych kandydatur na stanowisko Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Etap 3. [ZakończonyLista kandydatów na stanowisko Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Komunikat w sprawie spotkania z kandydatami na stanowisko Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

W dniu 30 marca 2020 r. Uczelniana Komisja Wyborcza uchwaliła treść Regulaminu spotkania z kandydatami na stanowisko Rektora AMFN. Spotkanie odbędzie się we środę 1 kwietnia 2020 r.; rozpocznie się o godzinie 13:00 i będzie transmitowane na niniejszej stronie internetowej. W czasie spotkania będzie możliwość zadawania pytań kandydatom za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Zasady dotyczące spotkania opisane zostały w Regulaminie spotkania z kandydatami na stanowisko Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2020-2024.

Prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu.

Zgodnie z opublikowanym kalendarzem czynności wyborczych głosowanie w wyborach na stanowisko Rektora AMFN odbędzie się 2 kwietnia 2020 r. w godz. 11:00 – 17:00. Ewentualna druga tura wyborów odbędzie się 3 kwietnia 2020 r. w godz. 11:00 – 17:00 Głosowanie odbywa się za pomocą systemu USOS.

  Etap 4. [02.04.2020] Wyniki głosowania w wyborach Rektora Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

Wybory Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego [publ.19.03.2020]

Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur na stanowisko Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego

Etap 2. [Zakończony] Lista zgłoszonych kandydatur

Etap 3. [Zakończony] Lista kandydatów na Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego

Etap 4. Wyniki głosowania

  • Wyniki głosowania w wyborach Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego na kadencję 2020-2022.

Wybory do Uczelnianego Kolegium Elektorów oraz Wydziałowych Kolegiów Elektorów [publ.13.03.2020]

Etap 1. [Zakończony] Zgłaszanie kandydatur do Uczelnianego Kolegium Elektorów oraz Wydziałowych Kolegiów Elektorów

Etap 2. [Zakończony] Listy kandydatów do Kolegiów Elektorów

Etap 3. [Zakończony] Pierwsza tura wyborów

  • Wyniki 1. tury głosowania w wyborach do Uczelnianego Kolegium Elektorów i Wydziałowych Kolegiów Elektorów.
  • Kandydaci którzy otrzymali taką samą liczbę głosów są kandydatami w drugiej turze głosowania zgodnie z par. 4 ust. 5 Regulaminu wyborczego AMFN.
  • Ogłoszenie o drugiej turze głosowania w wyborach do Uczelnianego Kolegium Elektorów oraz Wydziałowych Kolegiów Elektorów.

Etap 4. [Zakończony] Druga tura wyborów

Wybór przedstawiciela Doktorantów w Uczelnianym Kolegium Elektorów.

Podsumowanie wyborów do Uczelnianego Kolegium Elektorów i Wydziałowych Kolegiów Elektorów.

Uczelniana Komisja Wyborcza

Prezydium as. Marcin Tarnawski – Przewodniczący dr hab. Piotr Wajrak – Zastępca Paweł Piotrowski – Sekretarz dr Ewelina Boesche-Kopczyńska dr Michał Dobrzyński Małgorzata Dziadoń dr  Łukasz Godyla Agnieszka Greszta dr hab. Urszula Jankowiak Tatiana Karaszewska dr hab. Marcin Kopczyński Jakub Kopeć Malwina Marciniak dr hab. Stanisław Miłek as. Grzegorz Nadolny Adam Ogrodnik instr. Paweł Pawłowicz instr. Weronika Sobecka dr hab. Grażyna Wolter-Kaźmierczak

*** Archiwum wyborów ***

Bydgoszcz, 24 V 2019

Ogłoszenie Uczelnianej Komisji Wyborczej Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w wyniku uzupełniających czynności wyborczych w dniu 24 V 2019 roku  mandat Senatora Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kadencję 2016-2020 z grupy nauczycieli akademickich posiadających tytuł profesora lub stopień doktora habilitowanego otrzymał:

dr hab. Piotr Salaber

Sekretarz Uczelnianej Komisji Wyborczej

      ad dr. Barbara Mielarek-Krzyżanowska

Obwieszczenia UKW z 13 listopada 2018 roku Pobierz(PDF)

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 6 listopada 2018 roku

W dniu 13 listopada 2018 roku odbędą się wybory uzupełniające z grupy studentów do poszczególnych organów uczelni: – Komisja Rewizyjna URSS – Senat  – przedstawiciel I wydziału – Rada Wydziału I – Rada Wydziału IV Kalendarium

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w wyniku uzupełniających czynności wyborczych w dniu 22 czerwca 2018 roku, mandat na kadencję 2016-2020 do Rady Wydziału Wokalno-Aktorskiego z grupy pedagogów nieposiadających tytułu profesora ani stopnia doktora habilitowanego otrzymał ad. dr Tomasz Gumiela

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w dniu 22 czerwca 2018 roku odbędą się wybory uzupełniające do Rady Wydziału Wokalno-Aktorskiego z grupy pedagogów nieposiadających tytułu profesora ani stopnia doktora habilitowanego. Kalendarium

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w wyniku uzupełniających czynności wyborczych w dniu 6 czerwca 2018 roku, mandaty na kadencję 2016-2020 otrzymali: – do Senatu/Rady Wydziału/Rady Samorządu Studenckiego (funkcje łączone) z grupy studentów Wydziału Instrumentalnego: Katarzyna Kmiecińska – do Rady Wydziału Instrumentalnego: Kinga Fujarczuk – na Przewodniczącą Rady Samorządu Studenckiego: Maria Zagajewska

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w wyniku czynności wyborczych w dniu 5 czerwca 2018 do Rady Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku z grupy pedagogów nieposiadających tytułu profesora ani stopnia dr. hab. wybrani zostali: Michał Dobrzyński i Szymon Godziemba-Trytek, z grupy studentów: Wiktor Skrzypczyński

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że dnia 6 czerwca 2018 odbędą się wybory uzupełniające na Przewodniczącego Rady Samorządu Studenckiego oraz do Senatu/Rady Wydziału w grupy studentów Wydziału Instrumentalnego. Kalendarium

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w wyniku czynności wyborczych przeprowadzonych w dniu 29 maja 2018 roku, mandaty otrzymali: – do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego: Rafał Paweł Ubranek -do Senatu/Rady Wydziału i Rady Samorządu Studenckiego z grupy studentów Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku: Piotr Beciński -do Senatu/Rady Wydziału i Rady Samorządu Studenckiego z grupy studentów Wydziału Wokalno-Aktorskiego: Justyna Kopeć -do Senatu/Rady Wydziału i Rady Samorządu Studenckiego z grupy studentów Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej: Piotr Paweł Haik – z grupy studentów do Rady Wydziału Instrumentalnego: Sławomir Drózd, Weronika Staszek, Kinga Waszniewska, Paweł Wierciński – z grupy studentów do Rady Wydziału Wokalno-Aktorskiego: Adrianna Anna Potalska i Katarzyna Joanna Pietrzak – z grupy studentów do Rady Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej: Krzysztof Fryska

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 28 maja 2018 roku W dniu 5 czerwca 2018 roku odbędą się wybory uzupełniające na kadencję 2016/2020 do Rady Wydziału I z grupy studentów oraz pracowników nieposiadających tytułu profesora ani dr. hab. Kalendarium

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 21 maja 2018 roku W dniu 29 maja 2018 roku odbędą się wybory uzupełniające na kadencję 2016/2020 do Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego, Senatu (W I, III, IV) oraz Rad Wydziału II, III i IV z grupy studentów. Kalendarium

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Wydziałowa Komisja Wyborcza Wydziału Instrumentalnego informuje, że w wyniku wyborów uzupełniających przeprowadzonych w dniu 14 listopada 2017 roku do Rady Wydziału z grupy pracowników niesamodzielnych wybrany został p. Marcin Tarnawski.

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

W wyniku wyborów uzupełniających dnia 16 października 2017 roku do Senatu z grupy studentów wydziału I wybrano stud. Macieja Skowronka, do Rady Wydziału I – stud. Mieczysława Baumgarta

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w dniu 16 października 2017 roku (poniedziałek) o godz. 13:00 w Sali 101 przy ul. Słowackiego 7 odbędą się uzupełniające wybory do Senatu/Rady Wydziału z grupy studentów Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku AMFN w Bydgoszczy.

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w wyniku wyborów uzupełniających dnia 23 maja 2017 roku z grupy studentów wybrano: – na Przewodniczącego Rady Samorządu Studenckiego: Filipa Czarneckiego – na członka Komisji Rewizyjnej: Adama Witlewskiego – do Rady Wydziału Wokalno-Aktorskiego, Rady Wykonawczej Samorządu i Sądu Koleżeńskiego: Karolinę Pankowską – do Rady Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej, Rady Wykonawczej Samorządu i Sądu Koleżeńskiego: Piotra Haika, Jana Jaworskiego, Kamilę Łozińską, Szymona Wojtałę – do Senatu i Rady Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej: Katarzynę Leśniewską – do Senatu i Rady Wydziału Instrumentalnego: Wiktorię Szynakę – do Rady Wydziału Instrumentalnego, Rady Wykonawczej Samorządu i Sądu Koleżeńskiego: Jakuba Dobrzyckiego, Jakuba Kazieczko, Katarzynę Kmiecińską, Marię Jasińską, Katarzynę Cioch, Marię Zagajewską

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że w dniu 23 maja 2017 roku przeprowadzone zostaną wybory uzupełniające z grupy studentów na Przewodniczącego Samorządu Studenckiego, do Komisji Rewizyjnej oraz do senatu i Rad Wydziałów II, III i IV. Kalendarium wyborów uzupełniających 23 maja 2017 pdf

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, iż dnia 29 listopada 2016 roku (wtorek), o godzinie 13:30 w sali 208 przy ul. Staszica 7 odbędą się wybory uzupełniające do Rady Wydziału Instrumentalnego z grupy nauczycieli akademickich nieposiadających tytułu profesora ani stopnia doktora habilitowanego.

Obwieszczenie Uczelnianej Komisji Wyborczej

W wyniku wyborów uzupełniających do Senatu z grupy nauczycieli akademickich nieposiadających tytułu profesora ani stopnia dr. habilitowanego w dniu 20 września 2016 roku mandat uzyskała: – ad. dr Kamila Kułakowska

Obwieszczenie Wydziałowej Komisji Wyborczej

W wyniku wyborów uzupełniających z dnia 20 września 2016 roku mandaty uzyskały następujące osoby: – ad. dr Agnieszka Piass – Wydziałowe Kolegium Elektorów – as. dr Anita Urban-Wieczorek – Rada Wydziału – ad. dr Kamila Kułakowska – Prodziekan Wydziału właściwy ds. studenckich

Kalendarium Wyborów uzupełniających Władz Akademii na kadencję 2016/2020

Kalendarium 20 września 2016

Wyniki Wyborów Władz Akademii na kadencję 2016/2020.

  • Jednoosobowe organy uczelni i ich zastępcy

Rektor elekt: prof. zw. dr hab. Jerzy Kaszuba   Prorektorzy elekci: prof. dr hab. Hanna Michalak prof. zw. dr hab. Maria Murawska (prorektor właściwy ds. studenckich)   Dziekani elekci: Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku: prof. dr hab. Anna Nowak Wydział Instrumentalny: ad. dr Mariusz Klimsiak Wydział Wokalno-Aktorski: dr hab. Małgorzata Grela, prof. nadzw. Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej: prof. zw. dr hab. Janusz Stanecki   Prodziekani-elekci: Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku: dr hab. Violetta Przech, prof. nadzw. Wydział Instrumentalny: ad. dr Stanisław Miłek Wydział Wokalno-Aktorski: ad. dr Kamila Kułakowska Wydział Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej: ad. dr Piotr Olszewski

  • Organy kolegialne uczelni

Skład Senatu.

  • Organy wyborcze uczelni

Skład Uczelnianego Kolegium Elektorów. Skład Wydziałowego Kolegium Elektorów Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku. Skład Wydziałowego Kolegium Elektorów Wydziału Instrumentalnego. Skład Wydziałowego Kolegium Elektorów Wydziału Wokalno-Aktorskiego. Skład Wydziałowego Kolegium Elektorów Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej.

  • Przedstawiciele studentów i doktorantów

Wyniki wyborów do Samorządu Studenckiego, Komisji Rewizyjnej, Senatu i Rad Wydziałów z grupy studentów i doktorantów.     Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem wyborczym. Skład Uczelnianej Komisji Wyborczej dostępny jest na stronie: Struktura → Komisje → Komisja wyborcza Regulamin Studencki dostępny jest na stronie: Samorząd   Kontakt: wybory@amuz.bydgoszcz.pl