Przewody doktorskie

  • mgr Maciej Afanasjew
Recenzja dr hab. Grzegorz Nagórski Pobierz
  • mgr Janusz Stanecki
Recenzja dr hab. prof. AM Arkadiusz Adamski Pobierz
Recenzja prof. dr hab. Wiesław Grochowski Pobierz
  • mgr Cecylia Stanecka
Opinia prof. dr hab. Renata Marzec Pobierz
Recenzja prof. dr hab. Tomasz Strahl Pobierz
Recenzja prof. dr hab. Urszula Marciniec-Mazur Pobierz

 

  • mgr Ewa Witczak
Recenzja prof. dr hab. Elżbieta Stefańska-Kłyś Pobierz
Recenzja prof. dr hab. Tomasz Strahl Pobierz
  • Zawiadomienie o obronie pracy doktorskiejDziekan Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy informuje, iż w związku z przyjęciem pracy doktorskiej i dopuszczeniem jej do publicznej obrony,w poniedziałek, 20 maja 2019 roku o godz. 10:00w budynku Akademii Muzycznej w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7,  w sali nr 208odbędzie się publiczna obrona pracy doktorskiejmgr CECYLII STANECKIEJ

    w ramach przewodu doktorskiego,

    w dyscyplinie artystycznej INSTRUMENTALISTYKA

     

    Promotor:               prof.  dr  hab.  Renata Marzec  (AM Bydgoszcz)

    Recenzenci:             prof.  dr  hab.  Urszula Marciniec – Mazur (AM Wrocław)

    prof.  dr  hab.  Tomasz Strahl (UMFCh)

     Praca doktorska nt. „Twórczość wiolonczelowa Szymona Laksa. Przeobrażenia stylistyczne oraz źródła inspiracji w kontekście interpretacji dzieła artystycznego.” dostępna jest dla zainteresowanych w Dziekanacie Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, ul. Słowackiego 7, pokój nr 1.

Dziekan Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

informuje, iż w związku z przyjęciem pracy doktorskiej i dopuszczeniem jej do publicznej obrony,

w poniedziałek, 20 maja 2019 roku o godz. 11:00

w budynku Akademii Muzycznej w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7,  w sali nr 208 odbędzie się

publiczna obrona pracy doktorskiej

mgr EWY WITCZAK

w ramach przewodu doktorskiego, w dyscyplinie artystycznej INSTRUMENTALISTYKA

 

Promotor:               prof.  dr  hab.  Renata Marzec  (AM Bydgoszcz)

Recenzenci:             prof.  dr  hab.  Elżbieta Stefańska – Kłyś (AM Kraków)

prof.  dr  hab.  Tomasz Strahl (UMFCh)

 Praca doktorska nt. „Salvattore Lanzetti – Sonaty na wiolonczelę i basso continuo op.1. Progresywne ogniwa pozycji wiolonczeli w roli instrumentu solowego wynikające z indywidualnego stylu kompozytora” dostępna jest dla zainteresowanych w Dziekanacie Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, ul. Słowackiego 7, pokój nr 1.

 


  • mgr Magdalena Filipska

Recenzja prof. dr hab. Jolanta Szybalska-Matczak

Recenzja prof. Marcin Tomczak

Streszczenie

  • mgr Karol Nasiłowski

Recenzja dr hab. Adam Bogacki

Recenzja prof. dr hab. Leszek Sokołowski

Streszczenie

  • mgr Janusz Stanecki

Recenzja dr hab. prof. Arkadiusz Adamski

Recenzja prof. dr hab. Wiesław Grochowski

  • mgr Bartłomiej Tomaka

Recenzja – dr hab. Ewa Biegas

Recenzja – prof. dr hab. Piotr Kusiewicz

  • mgr Adam Kośmieja

Recenzja – prof. E. Knapik

Recenzja – prof. B. Czapiewski

 

  • mgr Filip Syska

Recenzja – dr hab. R. Marzec

Recenzja – prof. A. Jarecka

Streszczenie

Summary

  • mgr Paweł Wakarecy

Streszczenie

Summary

Recenzja – dr hab. J. Marcinkowska

Recenzja – dr hab. P. Rydel

  • mgr Krzysztof Herdzin

Streszczenie

Summary

Recenzja – prof. W. Skrzypek-Ronowska

Recenzja – prof. A. Zubek

  • mgr Tomasz Gluska

Streszczenie

Summary

Recenzja – prof. I. Cecocho

Recenzja – prof. A. Łęgowski

  • mgr Mariusz Dziubek

Streszczenie

  • mgr Michalina Radzińska

Streszczenie

Recenzja – prof. W. Kwaśny

Recenzja – prof. B. Bryła

  • mgr Beata Gramza

Streszczenie

Streszczenie w j. angielskim

Recenzja prof. dr hab. Urszula Kryger

Recenzja prof. dr hab. Grażyna Flicińska – Panfil

  • mgr Tomasz Gumiela

mgr Tomasz Gumiela-Opis dzieła artystycznego

Recenzja 1

Recenzja 2