Szanowni Państwo,
16 maja w godzinach 18:00-19:30 odbędzie się wykład na platformie Teams – „Problemy psychologiczne i psychiatryczne studentów a rola wykładowcy”.
Zajęcia będzie prowadziła Ewa Kaniewska-Mackiewicz – Dyrektor Niepublicznej Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej WSG, pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta osób z autyzmem, diagnosta i terapeuta procesów integracji sensorycznej, socjoterapeuta.
W imieniu Pani Rektor prof. dr hab. Elżbiety Wtorkowskiej, zachęcamy do udziału w spotkaniu.
Zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonym Regulaminem Antymobbingowym
Projekt szkoleniowy podnoszący kwalifikacje PRACOWNIKÓW DYDAKTYCZNYCH z zakresu znajomości języka angielskiego.
Realizatorem projektu jest INSTYTUT MOTYWACJI EFEKTYWNEJ
FORMULARZ ZGŁOSZENIA NALEŻY WYSYŁAĆ NA ADRES: angielski.amuz@instytutmotywacji.pl ORAZ ZŁOŻYĆ ORYGINAŁ W SEKRETARIACIE UCZELNI, UL. SŁOWACKIEGO 7
DOKUMENTY:
POWER ang pedagodzy formularz zgłoszenia 2021
Realizacja zadań szkoleniowych odbywa się w ramach realizowanego przez AMFN projektu pn.: AKADEMIA 2022 – Konkurencyjna uczelnia, nowoczesne programy kształcenia, pożądani na rynku pracy absolwenci dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7.”
Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
ILOŚĆ MIEJSC: 1 GRUPA – 10 OSÓB – KADRA DYDAKTYCZNA
START PROJEKTU: MAJ 2021 (Projekt ON LINE)
KONIEC PROJEKTU POWER 2021: GRUDZIEŃ 2021
Projekt szkoleniowy podnoszący kwalifikacje pracowników z zakresu znajomości języka angielskiego.
Realizatorem projektu jest INSTYTUT MOTYWACJI EFEKTYWNEJ
FORMULARZ ZGŁOSZENIA NALEŻY WYSYŁAĆ NA ADRES: angielski.amuz@instytutmotywacji.pl
DOKUMENTY:
POWER-ang-admin.-formularz-zgłoszenia-2021 (zał.nr 2)
Realizacja zadań szkoleniowych odbywa się w ramach realizowanego przez AMFN projektu pn.: AKADEMIA 2022 – Konkurencyjna uczelnia, nowoczesne programy kształcenia, pożądani na rynku pracy absolwenci dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7.”
Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
ILOŚĆ MIEJSC: 1 GRUPA – 8 OSÓB – pracownicy administracji
REKRUTACJA: 10-24 LUTEGO 2021
START PROJEKTU: MARZEC 2021 (Projekt stacjonarny. Zajęcia odbywać się będą w Sali wykładowej przy ulicy Słowackiego 1 w Bydgoszczy)
KONIEC PROJEKTU POWER 2021: CZERWIEC 2021
Z uwagi na pandemię informujemy, że nie będzie możliwości odbioru osobistego PIT 11 za rok 2020. Pit-y dostarczone zostaną wyłącznie listem poleconym (Pocztą Polską).Dlatego prosimy o dokonanie do dnia 31-01-2021 r. aktualizacji adresu do korespondencji, jeśli jest on inny niż adres zamieszkania. Formularz do aktualizacji danych zamieszczony jest na stronie internetowej Akademii oraz dostępny w wersji papierowej przed sekretariatem.
Po wypełnieniu formularz należy do dnia 31-01-2021 r. wrzucić do skrzynki KADRY przed sekretariatem uczelni na ul. Słowackiego 7 lub wysłać na adres e-mail kadry@amfn.pl
Formularz zmiany danych osobowych Pobierz.
UWAGA! NABÓR PRACOWNIKÓW DO BEZPŁATNEGO PROJEKTU SZKOLENIOWEGO POWER – JĘZYK ANGIELSKI
Projekt szkoleniowy podnoszący kwalifikacje pracowników z zakresu znajomości języka angielskiego.
Realizatorem projektu jest INSTYTUT MOTYWACJI EFEKTYWNEJ
FORMULARZ ZGŁOSZENIA NALEŻY WYSYŁAĆ NA ADRES: angielski.amuz@instytutmotywacji.pl
DOKUMENTY:
POWER ang admin. formularz zgłoszenia 2020
POWER ang pedagodzy formularz zgłoszenia 2020
Realizacja zadań szkoleniowych odbywa się w ramach realizowanego przez AMFN projektu pn.: AKADEMIA 2022 – Konkurencyjna uczelnia, nowoczesne programy kształcenia, pożądani na rynku pracy absolwenci dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7.”
Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
ILOŚĆ MIEJSC: 2 GRUPY PO 8 OSÓB – pracownicy administracji
1 GRUPA – 10 OSÓB – kadra dydaktyczna
REKRUTACJA: 21 WRZEŚNIA – 16 października 2020
START PROJEKTU: PAŹDZIERNIK 2020 (Projekt stacjonarny. Zajęcia odbywać się będą w Sali wykładowej przy ulicy Słowackiego 1 w Bydgoszczy)
KONIEC PROJEKTU POWER 2020: MAJ 2021
Załącznik do Zarządzenia nr 1/R/09-07/2019 Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego z dnia 9 lipca 2019r. w sprawie zasad i terminu wydawania zaświadczeń o zarobkach oraz wprowadzenia wzoru wniosku o wydanie zaświadczenia o zarobkach.
Wzór Pobier
Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że dnia 24 września br. odbędą się wybory uzupełniające do Senatu z grupy pracowników nie posiadających tytułu profesora ani doktora habilitowanego. Wybory odbędą się o godz. 12.00 w sali 115 w budynku Akademii Muzycznej przy ulicy Słowackiego 7
dr hab. Bolesław Siarkiewicz
Nowy regulamin dostepny pod linkiem http://www.amuz.bydgoszcz.pl/o-uczelni/dzialalnosc-naukowa/
Sekretarz UKW,
ad. dr Barbara Mielcarek-Krzyżanowsk
UWAGA! SZANOWNI PAŃSTWO PEDAGODZY!!!
Pedagodzy zatrudnieni na etacie lub części etatu proszeni są o złożenie w Dziale Nauczania, POK. 17
– Wniosków o prawa autorskie na rok 2019 do 10 grudnia (Zał. Nr 2 do zarządzenia nr 2/R/23-01/2018)
– Oświadczeń i ewidencji za 2018 rok do 10 stycznia (Zał. nr 3 i 4 do zarządzenia nr 2/R/23-01/2018)
Formularze są dostępne na stronie AMFN oraz w Dziale Nauczania, pok. 17
Zarządzenie nr 2/R/23-01/2018 Rektora Akademii Muzycznej w sprawie korzystania przez pracowników naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych Akademii z praw autorskich i praw pokrewnych lub rozporządzania przez nich tymi prawami w związku z zatrudnieniem w Akademii
Treść zarządzenia |
Pobierz |
Załącznik nr 2 |
Pobierz |
ZARZĄDZENIE NR 1/R/13-11/2018 REKTORA AKADEMII MUZYCZNEJ IMIENIA FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY z dnia 13 listopada 2018 roku w sprawie składania indywidualnego sprawozdania z działalności naukowej i artystycznej nauczycieli akademickich Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
W zakładce Indywidualne sprawozdania znajdą Państwo Ankietę, która należy wypełnić.
Szanowni Państwo Pedagodzy!
W roku akademickim 2018/2019 rusza elektroniczny System Rezerwacji Sal. Zastępuje on zeszyty rezerwacji sal koncertowych.
Aby dokonana rezerwacja była widoczna dla wszystkich w systemie, po uzupełnieniu opisu, komentarza i edycji godziny proszę „kliknąć” „Przekaż rezerwację do zatwierdzenia”. Bez tego, system traktuje rezerwację jako roboczą i będzie ona widoczna tylko dla osoby rezerwującej.
Mogą Państwo zapoznawać się z dostępnością trzech sal koncertowych na stronie https://srs.amuz.bydgoszcz.pl/ i dokonywać samodzielnie rezerwacji (jeśli Państwa rezerwacja nie koliduje z wcześniejszymi) korzystając ze swojego loginu i hasła do USOS.
Poradnik na temat dokonywania rezerwacji znajduje się na stronie startowej SRS:
https://srs.amuz.bydgoszcz.pl/doc/srs-poradnik.pdf
W razie wątpliwości lub pytań, zapraszamy do Działu Nauczania, pok. 17.
Rezerwacje kolidujące z zajęciami stałymi należy, jak do tej pory, zgłaszać
Pani Prorektor Marii Murawskiej.
Zarządzenie Rektora nr 4/R/25-09/2018 o godzinach rektorskich w dniu 4 października 2018 roku.
Organizacja roku akademickiego 2018/2019 w Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
SEMESTR ZIMOWY 01 X 2018 – 10 II 2019
Zajęcia dydaktyczne 01 X 2018 – 22 I 2019
Uroczysta inauguracja 4 X 2018
Przerwa świąteczna 22 XII 2018 – 02 I 2019
Sesja egzaminacyjna 23 I 2019 – 03 II 2019
Przerwa semestralna 04 II 2019 – 10 II 2019
Sesja poprawkowa 18 II 2019 – 21 II 2019
SEMESTR LETNI 11 II 2019 – 30 IX 2019
Zajęcia dydaktyczne 11 II 2019 – 07 VI 2019
Ferie wiosenne 18 IV 2019 – 24 IV 2019
Sesja egzaminacyjna 08 VI 2019 – 19 VI 2019
Egzaminy wstępne studia stacjonarne
24 VI 2019 – 27 VI 2019
Kompozycja i teoria muzyki
Reżyseria dźwięku
Instrumentalistyka
Wokalistyka
Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej
Dyrygentura
Jazz i muzyka estradowa
Egzaminy wstępne studia doktoranckie 16 IX 2019 – 17 IX 2019
Sesja poprawkowa 18 IX 2019 – 20 IX 2019
OGŁOSZENIA MAJ 2018
Uprzejmie proszę Sz. Państwa Pedagogów o składanie sprawozdań z przepracowanych, zleconych godzin dydaktycznych za semestr letni roku akademickiego 2017/2018 z wykonaniem do 06.06.2018r. w Dziale Nauczania (pok. 17), termin złożenia dokumentu upływa w dniu 15.06.2018r.
Rektor
prof. zw. dr hab. Jerzy Kaszuba
Formularz sprawozdania godzin ponadwymiarowych (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Rektora z dnia 4.05.2018). doc
Ogłoszenie o składaniu sprawozdań za godziny ponadwymiarowe do pobrania
Sprawozdanie z godzin ponadwymiarowych do pobrania
Zarządzenie Rektora w spr. dnia wolnego od zajęć dydaktycznych do pobrania
Dokumenty do pobrania. Udział w konkursie na stanowiska nauczycieli akademickich.
1. Zgłoszenie udziału w konkursie do pobrania
2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 109 ust.1 ustawy do pobrania
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania
4. Oświadczenie, że Akademia Muzyczna w Bydgoszczy będzie podstawowym miejscem pracy dla kandydata do pobrania
5. Oświadczenie, o którym mowa w art.112a ustawy o szkolnictwie wyższym do pobrania
6. Oświadczenie, iż kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (DU z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) do pobrania
Zarządzenie nr 51 Rektora Akademii Muzycznej w sprawie korzystania przez pracowników naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych Akademii z praw autorskich i praw pokrewnych lub rozporządzania przez nich tymi prawami w związku z zatrudnieniem w Akademii do pobrania
Wniosek nauczyciela akademickiego w sprawie praw autorskich i praw pokrewnychdoc
Informacje o płatności wynagrodzenia
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W SPRAWIE WARUNKÓW WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I PRZYZNAWANIA INNYCH ŚWIADCZEŃ ZWIĄZANYCH Z PRACĄ DLA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W UCZELNI PUBLICZNEJ z dnia 2 grudnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 2063)
§ 27
1. Wynagrodzenie zasadnicze, dodatek za staż pracy, dodatek funkcyjny i dodatki specjalne są wypłacane nauczycielowi akademickiemu z góry, a pozostałe składniki wynagrodzenia – z dołu.
2. Prawo do wynagrodzenia wypłacanego z góry wygasa z ostatnim dniem miesiąca, w którym ustał stosunek pracy, z tym że pracownik zachowuje wynagrodzenie wypłacone za ten miesiąc.
3. Wynagrodzenie zasadnicze i składniki wynagrodzenia wypłacane z góry, o których mowa w ust. 1, są wypłacane w pierwszym dniu roboczym miesiąca.