https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

 

KOMUNIKAT

Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

z dnia 12 lutego 2021 r.

w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych, działalności artystycznej oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19

  1. od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  2. od 15 lutego 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  3. od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  4. Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  5. Zmianie ulega regulacja dotycząca odbywania wydarzeń artystycznych z publicznością. Począwszy od 12 do 28 lutego 2021 roku prowadzenie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w zakresie związanym z przygotowaniem i realizacją wydarzeń artystycznych jest dopuszczalne pod warunkiem: – udostępnienia widzom lub słuchaczom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 50% liczby miejsc oraz przy zachowaniu odległości 1,5 metra pomiędzy słuchaczami, – zapewnienia, że słuchacze realizują nakaz zakrywania ust i nosa
  6. Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.

Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku zakrywania ust i nosa w sytuacji braku możności zachowania odstępu 1,5 metra od innych osób, w tym we wszystkich częściach wspólnych oraz obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowań lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.

Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne, organizacja imprez artystycznych i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.

Rektor Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

(-) prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


 


KOMUNIKAT

 

Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 28 grudnia 2020 r.

w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych
oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19.

 

  1. od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam  pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  2. od 4 do 27 stycznia 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia w mały grupach mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam  pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  3. Wszystkie wydarzenia artystyczne i naukowe, w tym koncerty, sesje naukowe, wykłady, prezentacje mogą odbywać się wyłącznie bez udziału publiczności i w trybie online.
  4. od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  5. Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  6. Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.

 

Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowani lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19.  Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.

Pamiętajmy, że kształcenie  praktyczne  i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za  zrozumienie i dyscyplinę.

 

                                      Rektor Akademii Muzycznej

                                      imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

                                      prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


Zawiadomienie

uprzejmie zapraszam P.T.Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line,

które odbędzie się 15 grudnia 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wszczęcie procedury nadania Maestro Jerzemu Maksymiukowi tytułu doktora honoris causa AMFN w Bydgoszczy
  4. Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
  5. Przyjęcie zmiany w regulaminie Uczelnianej Rady Doskonałości Naukowej
  6. Proces ewaluacji; od danych do informacji – plan szkoleń
  7. Informacja o aktualnej działalności artystycznej i promocyjnej
  8. Sprawy bieżące i wolne wnioski
  9. Zamknięcie posiedzenia

REKTOR

prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


INFORMACJE NA TEMAT PRACY ZDALNEJ I KWARANTANNY

  1. nowe zasady odbywania kwarantanny (pobierz)
  2. oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (pobierz)
  3. wniosek o możliwość wykonywania pracy zdalnej (pobierz)
  4. karta pracy zdalnej nauczyciela akademickiego (pobierz)
  5. karta pracy zdalnej pracownika niebędącego nauczycielem akademickim (pobierz)

 

 


Zawiadomienie

 

Uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line, które odbędzie się 24 listopada 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wybory do Rady Uczelni
  4. Poparcie wniosków o nadanie tytułu profesora.
  5. Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
  6. Wybory przedstawicieli do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  7. Jakość kształcenia. Efekty kształcenia w czasie pandemii Covid-19
  8. Proces ewaluacji – od danych do informacji
  9. Informacja o działalności artystycznej i promocyjnej w czasie pandemii Covid-19
  10. Termomodernizacja gmachu Uczelni przy ul. Słowackiego 7
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski
  12. Zamknięcie posiedzenia

 

 

 

REKTOR

prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska

 

 

 

 

 

 

 

Apel

Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich,
Przewodniczącego Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
Prezesa Polskiej Akademii Nauk,
Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej,
Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów

w sprawie konsekwencji wyroku Trybunału Konstytucyjnego
ogłoszonego 22 października 2020

(pobierz)


„Niezwykły sposób ukazania znanej historii, prowadzi do przeniknięcia się w pełnej harmonii świata klasycznej opery i muzyki jazzowej”??? Nowatorski spektakl Pan Tadeusz`18 cieszył się ogromnym zainteresowaniem publiczności i zyskał wiele pochlebnych opinii. Tym razem nasi studenci wraz z inicjatorem projektu i reżyserem, profesorem Witoldem Szulcem, wybrali się na Festiwal Fama do Świnoujścia. ???? Zapraszamy 20… Czytaj więcej… »

REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA NA STUDIA I i II STOPNIA Rekrutacja uzupełniająca w naszej Uczelni odbędzie się w dniach 19-20 września 2018 roku. System elektronicznej rejestracji Kandydatów zostanie uruchomiona 19 sierpnia. Rekrutacja odbędzie się na następujące specjalności/instrumenty: Wydział I: Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku I stopień: Kompozycja Teoria Muzyki II stopień: Kompozycja Muzyka Filmowa i Teatralna Muzyka… Czytaj więcej… »

Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski, mający za patrona Ignacego Jana Paderewskiego – wybitnego polskiego pianistę i kompozytora, zarazem jednego z Ojców Niepodległej Ojczyzny, adresowany jest do kompozytorów tworzących muzykę przeznaczoną na fortepian, którzy do 31 grudnia 2018 nie ukończyli 35. roku życia. Przedmiotem konkursu jest oryginalna kompozycja na fortepian solo (na 2 lub 4 ręce). Możliwe jest… Czytaj więcej… »

Dziekan Wydziału Instrumentalnego ogłasza konkurs na Koncertmistrza Orkiestry Symfonicznej AMFN. Konkurs ma na celu wyłonienie maksymalnie dwóch zwycięzców, którzy będą pełnili funkcję Koncertmistrzów Orkiestry Symfonicznej AMFN przez cały sezon artystyczny 2018/19 i otrzymają odpowiedni certyfikat. Przesłuchania odbędą się w dniu 15 października 2018 r. Konkurs jest otwarty dla wszystkich skrzypków, którzy w dniu 15 października 2018… Czytaj więcej… »

Dziekan Wydziału Instrumentalnego ogłasza konkurs na finansowanie zadań badawczych i prac rozwojowych finansowanych ze środków MNiSW na rok 2019. Termin składania wniosków upływa z dniem 30 czerwca 2018r. Więcej szczegółów na stronie: http://www.amuz.bydgoszcz.pl/dla-pracownika/wydzial-ii/

slot88 slot88 slot88 megasloto visa33 megasloto