KOMUNIKAT

Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

z dnia 12 lutego 2021 r.

w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych, działalności artystycznej oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19

  1. od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  2. od 15 lutego 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  3. od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  4. Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  5. Zmianie ulega regulacja dotycząca odbywania wydarzeń artystycznych z publicznością. Począwszy od 12 do 28 lutego 2021 roku prowadzenie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w zakresie związanym z przygotowaniem i realizacją wydarzeń artystycznych jest dopuszczalne pod warunkiem: – udostępnienia widzom lub słuchaczom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 50% liczby miejsc oraz przy zachowaniu odległości 1,5 metra pomiędzy słuchaczami, – zapewnienia, że słuchacze realizują nakaz zakrywania ust i nosa
  6. Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.

Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku zakrywania ust i nosa w sytuacji braku możności zachowania odstępu 1,5 metra od innych osób, w tym we wszystkich częściach wspólnych oraz obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowań lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.

Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne, organizacja imprez artystycznych i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.

Rektor Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

(-) prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


 


KOMUNIKAT

 

Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 28 grudnia 2020 r.

w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych
oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19.

 

  1. od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam  pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  2. od 4 do 27 stycznia 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia w mały grupach mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam  pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  3. Wszystkie wydarzenia artystyczne i naukowe, w tym koncerty, sesje naukowe, wykłady, prezentacje mogą odbywać się wyłącznie bez udziału publiczności i w trybie online.
  4. od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  5. Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  6. Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.

 

Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowani lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19.  Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.

Pamiętajmy, że kształcenie  praktyczne  i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za  zrozumienie i dyscyplinę.

 

                                      Rektor Akademii Muzycznej

                                      imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

                                      prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


Zawiadomienie

uprzejmie zapraszam P.T.Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line,

które odbędzie się 15 grudnia 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wszczęcie procedury nadania Maestro Jerzemu Maksymiukowi tytułu doktora honoris causa AMFN w Bydgoszczy
  4. Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
  5. Przyjęcie zmiany w regulaminie Uczelnianej Rady Doskonałości Naukowej
  6. Proces ewaluacji; od danych do informacji – plan szkoleń
  7. Informacja o aktualnej działalności artystycznej i promocyjnej
  8. Sprawy bieżące i wolne wnioski
  9. Zamknięcie posiedzenia

REKTOR

prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


INFORMACJE NA TEMAT PRACY ZDALNEJ I KWARANTANNY

  1. nowe zasady odbywania kwarantanny (pobierz)
  2. oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (pobierz)
  3. wniosek o możliwość wykonywania pracy zdalnej (pobierz)
  4. karta pracy zdalnej nauczyciela akademickiego (pobierz)
  5. karta pracy zdalnej pracownika niebędącego nauczycielem akademickim (pobierz)

 

 


Zawiadomienie

 

Uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line, które odbędzie się 24 listopada 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wybory do Rady Uczelni
  4. Poparcie wniosków o nadanie tytułu profesora.
  5. Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
  6. Wybory przedstawicieli do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  7. Jakość kształcenia. Efekty kształcenia w czasie pandemii Covid-19
  8. Proces ewaluacji – od danych do informacji
  9. Informacja o działalności artystycznej i promocyjnej w czasie pandemii Covid-19
  10. Termomodernizacja gmachu Uczelni przy ul. Słowackiego 7
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski
  12. Zamknięcie posiedzenia

 

 

 

REKTOR

prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska

 

 

 

 

 

 

 

Apel

Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich,
Przewodniczącego Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
Prezesa Polskiej Akademii Nauk,
Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej,
Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów

w sprawie konsekwencji wyroku Trybunału Konstytucyjnego
ogłoszonego 22 października 2020

(pobierz)


KOMUNIKAT Informujemy, iż ze względu na problemy techniczne związane z migracją kont z IRK do USOS, termin naboru wniosków o zakwaterowanie w Domu Studenta zostaje wydłużony do 14.08.2022 godz. 23:59. Po utworzeniu kont w USOS i migracji danych z IRK zostanie przesłana do Państwa wiadomość informacyjna. Przypominamy, iż procedura została opisana w Poradniku Świadczeń Studenckich…. Czytaj więcej… »

Drodzy Studenci,   Bieżący rok akademicki dobiega końca. Udało nam się wprowadzić szereg usprawnień i innowacji dotyczących przyszłego funkcjonowania Studium Pedagogicznego. Ze względu na niezakończony tryb postępowań, nie możemy jeszcze przedstawić wszystkich szczegółów, które będą obowiązywały od przyszłego roku akademickiego.   Zakładamy zmianę funkcjonowania Studium Pedagogicznego z rozbiciem na: Moduł Pedagogiczny – realizowany nieodpłatnie w… Czytaj więcej… »

  Szanowni Państwo, uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu, które odbędzie się 31 maja 2022 roku o godz.14.00 w sali 115 w gmachu przy ul. Słowackiego 7. Planowany porządek obrad: Otwarcie posiedzenia Przyjęcie porządku obrad Przyjęcie uchwały Warunki i tryb rekrutacji na rok akademicki 2023/24 Przyjęcie uchwały… Czytaj więcej… »