https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

III Konferencja Naukowa Doktorantów Szkoły Doktorskiej

Opublikowano: 06.05.2024

 

 

III Konferencja Naukowa

Doktorantów Szkoły Doktorskiej

Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

Technika, styl, estetyka i interpretacja dzieła muzycznego

Koncert Doktorantów Szkoły Doktorskiej AMFN w Bydgoszczy


kierownictwo merytoryczne i organizacja:

dr hab. Elżbieta Szczurko

Dyrektor Szkoły Doktorskiej

17.05 – 18.05. 2024

Bydgoszcz


Piątek, 17 maja 2024, Aula Akademii Muzycznej, ul. Słowackiego 7

15.00 

Otwarcie Konferencji – JM Rektor prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska 

Słowo Dyrektora Szkoły Doktorskiej – dr hab. Elżbieta Szczurko

15.15

Przewodniczenie: prof. dr hab. Anna Nowak

dr hab. Wojciech Ślusarczyk, prof. UMK, Collegium Medicum UMK 

Wykład gościnny: Muzyka – harmonia – medycyna

Sławomir Drózd, Instrumentalistyka/flet traverso, rok III

Instrumentalista w utworze wokalno-instrumentalnym

Szymon Nehring, Instrumentalistyka/fortepian, rok III

Józef Hofmann, Ignacy Friedman, Herman Nehring – kontekst, powiązania, inspiracje

Mikołaj Sarad, Instrumentalistyka/saksofon, rok I

Oblicza symetrii w utworze „Mirages” na saksofon sopranowy i fortepian Vincenta Davida

Przerwa kawowa


17.00

Przewodniczenie: dr hab. Aleksandra Kłaput-Wiśniewska, prof. Uczelni

Łukasz Kurzawski,  Reżyseria Dźwięku, rok I

Dźwięk 3D na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, czyli 7.2.4 w 114

Daniel Cebula-Orynicz, Jazz i Muzyka Estradowa/wokalistyka jazzowa, rok III

Produkcja muzyczna we współczesnej muzyce jazzowej        

Monika Pietruszewska, Instrumentalistyka/obój, rok III

Przewaga oboju nad rożkiem angielskim – czy jest zasadna?

Dorota Nowak, Wokalistyka, rok II

Współczesne środki wokalne w wybranych polskich utworach muzyki nowej


Sobota, 18 maja 2024, godz. 18.00, Sala koncertowa Akademii Muzycznej, ul. Gdańska 20

Program koncertu

Martin Grayson  Suite for Oboe Alone

                                I. Moderato, II. Minuet, III. Pastorale, IV. Rhapsody

                  Monika Pietruszewska – rożek angielski

Johann Adolf Hasse – Kantata “Quel vago seno, o Fille”

                  Dorota Nowak – sopran 

                  Sławomir Drózd – flet traverso

                  Ewa Witczak – wiolonczela barokowa 

                  Dorota Zimna – klawesyn 

Fryderyk Chopin – Berceuse Des-dur op. 57

Józef Hofmann – Etiuda na lewą rękę C-dur op. 32

Herman Nehring – Humoreska 

                 Szymon Nehring – fortepian 

Patryk Kusiak Orszak faryzejski – Dionizje z cyklu PoGłosy mitów (prawykonanie)

                  Dorota Nowak – sopran 

                  Patryk Kusiak – fortepian                                     

Alexandros Markeas – Danzza na saksofon altowy solo  

Takashi Yoshimatsu – Fuzzy Bird Sonata na saksofon altowy i fortepian

                                       I. Run, bird                         

                     Mikołaj Sarad – saksofon

                     Kacper Żaromski – fortepian

Elvis Costello – God Give Me Strength

Daniel Cebula-Orynicz – Tree

Gigi Gryce – Social Call

              Daniel Cebula-Orynicz – śpiew

              Adam Lemańczyk – fortepian 

Prowadzenie: Elżbieta Szczurko

dr hab. Wojciech Ślusarczyk, prof. UMK, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, kierownik Działu Historii Medycyny i Farmacji Muzeum Okręgowego w Bydgoszczy; kustosz dyplomowany. Specjalizuje się w historii polskiego aptekarstwa. Jest autorem i współautorem dziewięciu monografii z tego zakresu.

Szkoła Doktorska Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, działająca od 1 października 2019 roku, prowadzi kształcenie w dziedzinie sztuki, dyscyplinie artystycznej sztuki muzyczne, według następujących programów: kompozycja, teoria muzyki, reżyseria dźwięku, instrumentalistyka, wokalistyka, dyrygentura, jazz i muzyka rozrywkowa. 

Funkcję Dyrektora Szkoły Doktorskiej (od 2019) pełni dr hab. Elżbieta Szczurko, prof. Uczelni.

Doktoranci Szkoły Doktorskiej:

Rok I            Łukasz Kurzawski – Reżyseria Dźwięku

                      Promotor: prof. dr hab. Barbara Okoń-Makowska

                        Promotor pomocniczy: dr Michał Szostakowki  

                      Mikołaj Sarad – Instrumentalistyka/saksofon

                      Promotor: dr hab. Włodzimierz Spodymek

Rok II            Dorota Nowak – Wokalistyka

                      Promotor: prof. dr hab. Agata Zubel

                        Promotor pomocniczy: dr Joanna Freszel  

Rok III         Daniel Cebula-Orynicz – Jazz i Muzyka Estradowa/wokalistyka jazzowa

                       Promotor: dr hab. Joanna Żółkoś-Zagdańska, prof. Uczelni

                     Sławomir Drózd – Instrumentalistyka/flet traverso

                        Promotor: Michael Schmidt-Casdorff

                        Promotor pomocniczy: ad. dr hab. Dorota Zimna

                     Szymon Nehring – Instrumentalistyka/fortepian

                     Promotor: prof. dr hab. Katarzyna Popowa-Zydroń

                     Monika Pietruszewska – Instrumentalistyka/obój, rożek angielski

                     Promotor: prof. dr hab. Krzysztof Wroniszewski

 

slot88 slot88 slot88 megasloto visa33 megasloto