https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

 

KOMUNIKAT

Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

z dnia 12 lutego 2021 r.

w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych, działalności artystycznej oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19

  1. od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  2. od 15 lutego 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  3. od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  4. Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  5. Zmianie ulega regulacja dotycząca odbywania wydarzeń artystycznych z publicznością. Począwszy od 12 do 28 lutego 2021 roku prowadzenie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w zakresie związanym z przygotowaniem i realizacją wydarzeń artystycznych jest dopuszczalne pod warunkiem: – udostępnienia widzom lub słuchaczom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 50% liczby miejsc oraz przy zachowaniu odległości 1,5 metra pomiędzy słuchaczami, – zapewnienia, że słuchacze realizują nakaz zakrywania ust i nosa
  6. Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.

Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku zakrywania ust i nosa w sytuacji braku możności zachowania odstępu 1,5 metra od innych osób, w tym we wszystkich częściach wspólnych oraz obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowań lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.

Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne, organizacja imprez artystycznych i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.

Rektor Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

(-) prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


 


KOMUNIKAT

 

Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 28 grudnia 2020 r.

w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych
oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19.

 

  1. od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam  pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  2. od 4 do 27 stycznia 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia w mały grupach mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam  pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
  3. Wszystkie wydarzenia artystyczne i naukowe, w tym koncerty, sesje naukowe, wykłady, prezentacje mogą odbywać się wyłącznie bez udziału publiczności i w trybie online.
  4. od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  5. Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
  6. Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.

 

Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowani lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19.  Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.

Pamiętajmy, że kształcenie  praktyczne  i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za  zrozumienie i dyscyplinę.

 

                                      Rektor Akademii Muzycznej

                                      imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

                                      prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


Zawiadomienie

uprzejmie zapraszam P.T.Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line,

które odbędzie się 15 grudnia 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wszczęcie procedury nadania Maestro Jerzemu Maksymiukowi tytułu doktora honoris causa AMFN w Bydgoszczy
  4. Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
  5. Przyjęcie zmiany w regulaminie Uczelnianej Rady Doskonałości Naukowej
  6. Proces ewaluacji; od danych do informacji – plan szkoleń
  7. Informacja o aktualnej działalności artystycznej i promocyjnej
  8. Sprawy bieżące i wolne wnioski
  9. Zamknięcie posiedzenia

REKTOR

prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska


INFORMACJE NA TEMAT PRACY ZDALNEJ I KWARANTANNY

  1. nowe zasady odbywania kwarantanny (pobierz)
  2. oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (pobierz)
  3. wniosek o możliwość wykonywania pracy zdalnej (pobierz)
  4. karta pracy zdalnej nauczyciela akademickiego (pobierz)
  5. karta pracy zdalnej pracownika niebędącego nauczycielem akademickim (pobierz)

 

 


Zawiadomienie

 

Uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line, które odbędzie się 24 listopada 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wybory do Rady Uczelni
  4. Poparcie wniosków o nadanie tytułu profesora.
  5. Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
  6. Wybory przedstawicieli do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  7. Jakość kształcenia. Efekty kształcenia w czasie pandemii Covid-19
  8. Proces ewaluacji – od danych do informacji
  9. Informacja o działalności artystycznej i promocyjnej w czasie pandemii Covid-19
  10. Termomodernizacja gmachu Uczelni przy ul. Słowackiego 7
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski
  12. Zamknięcie posiedzenia

 

 

 

REKTOR

prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska

 

 

 

 

 

 

 

Apel

Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich,
Przewodniczącego Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
Prezesa Polskiej Akademii Nauk,
Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej,
Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów

w sprawie konsekwencji wyroku Trybunału Konstytucyjnego
ogłoszonego 22 października 2020

(pobierz)


UWAGA!!! Uroczystości Jubileuszu 40-lecia Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku zostały przeniesione z dnia 9 maja na sobotę 3 października br. z uwagi na wyjątkowość sytuacji spowodowanej zagrożeniem epidemicznym. Program uroczystości pozostaje bez zmian. Prosimy wstrzymać się chwilowo z opłatami za udział w  obiedzie i balu absolwentów. Informację o wznowieniu przyjmowania opłat przekażemy w późniejszym… Czytaj więcej… »

Przesłuchanie solistów (utwór z orkiestrą) do Koncertów Dyplomantów (22 i 24.05.2020) odbędzie się w sobotę, 7 marca 2020 o godz. 10.00 w Sali Koncertowej im. prof. R. Sucheckiego przy ul. Staszica 3 Zgłoszenia prosimy kierować do Działu Artystycznego do dnia 2.03.2020 Prosimy o przygotowanie całego utworu

Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy – JM Rektor prof. zw. dr hab. Jerzy Kaszuba Wydział Wokalno-Aktorski – dziekan prof. dr hab. Małgorzata Grela we współpracy z: Wydział Instrumentalny – dziekan ad. dr hab. Mariusz Klimsiak Franz Lehar Wesoła wdówka libretto Adrian Ross 14 grudnia 2019 r. (sobota), godz. 18 00 15 grudnia 2019… Czytaj więcej… »

17.09.2019 r., w Krakowie, przedstawiciele Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy podpisali wraz z 60 innymi uczelniami z całej Polski Deklarację Społecznej Odpowiedzialności Uczelni. Organizatorem Kongresu, podczas którego nastąpiło oficjalne podpisanie deklaracji było Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Więcej informacji na https://www.gov.pl/web/nauka/kongres-spolecznej-odpowiedzialnosci-nauki      

Organizacja roku akademickiego 2020/2021   SEMESTR ZIMOWY    01 X 2020 – 14 II 2021 Zajęcia dydaktyczne                                                 01  X  2020 –  27 I 2021 Uroczysta inauguracja               … Czytaj więcej… »