https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

Studia licencjackie i magisterskie

Pierwsza tura

  • od ok. 16 kwietnia do 11 czerwca 2025 r. godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK;
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł
    (księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość)
  • do 11 czerwca 2025, do godz. 12:00
    wgrywanie plików w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje (dotyczy wybranych specjalności)
  • ok. 13 czerwca 2025 r.
    informacja o zakwalifikowaniu do egzaminów wstępnych
    (w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Status)
  • do 11 lipca 2025 r. do godz. 12:00
    – wypełnienie deklaracji podjęcia studiów
    (system IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje) oraz
    – ewentualne dostarczenie wymaganych dokumentów tj. świadectwo maturalne, dyplom ukończenia studiów, niezbędnych do przyjęcia na studia
    (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji)

Druga tura (w 2025 roku egzaminy w drugiej turze odbywają się wyłącznie zdalnie)

  • od ok. 21 lipca do 27 sierpnia 2025 r., godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK na drugą turę dodatkowych egzaminów wstępnych (wybrane kierunki i specjalności);
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł (księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość)
    – wgrywanie plików w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje
    (dotyczy wybranych specjalności)
  • ok. 29 sierpnia 2025 r.
    informacja o zakwalifikowaniu do egzaminów wstępnych (w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Status)
  • 9-11 września 2025 r.
    egzaminy wstępne – druga tura naboru  (wybrane kierunki i specjalności)
    W 2025 roku egzaminy w drugiej turze odbywają się wyłącznie zdalnie.
  • do 12 września 2025 r., do godz. 12:00
    – wypełnienie deklaracji podjęcia studiów
    (system IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje) oraz
    – ewentualne dostarczenie wymaganych dokumentów tj. świadectwo maturalne, dyplom ukończenia studiów, niezbędnych do przyjęcia na studia
    (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji)

Rekrutacja krok po kroku – wymagane dokumenty i opłaty

ETAP I Zakwalifikowanie do dodatkowych egzaminów wstępnych:

  1. Kandydat zobowiązany jest dokonać rejestracji elektronicznej w systemie IRK dostępnym na stronie internetowej uczelni.
  2. Rejestracja w systemie IRK obejmuje:
    1. założenie indywidualnego konta;
    2. uzupełnienie danych wymaganych przez system;
    3. zapis na egzaminy wstępne na wybrane studia.
  3. Rejestracji w systemie IRK można dokonać do 11 czerwca 2025 roku, godz. 12:00
    (II tura do 27 sierpnia 2025 r., godz. 12:00)
  4. Opłatę rekrutacyjną w wysokości 150 zł należy uiścić do 11 czerwca 2025 r. (II tura do 27 sierpnia 2025 r.) na konto, którego numer (wygenerowany indywidualnie dla każdego kandydata) podany jest w zakładce „Płatności” po zalogowaniu kandydata na jego indywidualne konto w systemie IRK.
  5. Ponadto wymaga się załączenia w systemie IRK dodatkowych dokumentów i plików w formie elektronicznej (zgodne z treścią Warunków i trybu rekrutacji (…) Zał. 1 Zasady szczegółowe egzaminów wstępnych)
  6. Kandydaci, którzy prawidłowo dokonali rejestracji elektronicznej oraz dokonali opłaty rekrutacyjnej otrzymują status „zakwalifikowany” w systemie IRK.

ETAP II Egzaminy wstępne:

  1. Zakwalifikowani kandydaci przystępują do egzaminów wstępnych zgodnie z harmonogramem opublikowanym przez Biuro Rekrutacji.
  2. Punktowe wyniki poszczególnych etapów, statusy kwalifikacji do kolejnego etapu, wynik dodatkowych egzaminów wstępnych, informacja o wpisaniu na listę rezerwową oraz informacja o przyjęciu / nieprzyjęciu na studia publikowane są na indywidualnych kontach kandydatów w systemie IRK.
  3. Informacja o zdaniu egzaminów wstępnych nie jest jednoznaczna z przyjęciem na studia (wpisaniem kandydata na listę studentów).
  4. Komisja egzaminacyjna może zaproponować kandydatowi przeprowadzenie egzaminu ustnego w języku angielskim na kierunkach wymienionych w § 15 ust 1 i w związku z tym zdawanie na studia prowadzone w języku angielskim (Kierunki: Instrumentalistyka, Jazz i Muzyka Estradowa).
  5. Informacja o przeprowadzeniu egzaminu ustnego w języku angielskim zostaje wpisana do protokołu egzaminacyjnego.
  6. Kandydat, który zdecyduje się w trybie opisanym w ust. 3 i 4 na podjęcie studiów w języku angielskim zobowiązany jest złożyć wniosek do Komisji Rekrutacyjnej o zmianę odpowiedniej informacji w systemie IRK.

ETAP III Warunki wpisania kandydata na listę studentów

Kandydaci posiadający polskie obywatelstwo:
  1. Kandydaci, którzy otrzymają w systemie IRK informację o zdaniu egzaminów wstępnych i chcą podjąć studia w AMFN, zobowiązani są uzupełnić w systemie IRK elektroniczną deklarację podjęcia studiów oraz przesłać na adres uczelni (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczyć osobiście do dnia 11 lipca 2025 r. godz. 12:00 (II tura do 12 września 2025 r. godz. 12:00) następujące dokumenty:
    • w przypadku kandydatów na pierwszy stopień studiów posługujących się dyplomem ukończenia studiów, świadectwem maturalnym wydanym przed 2006 rokiem lub kandydatów, którzy nie wyrazili zgody na przekazanie wyników matury uczelniom przez System Informacji Oświatowej: oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia studiów wyższych;
    • w przypadku kandydatów niewymienionych w lit. a) na wniosek pracownika Biura Rekrutacji: oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia studiów wyższych;
    • w przypadku kandydatów na drugi stopień studiów: oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  2. Dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów w wyznaczonym terminie jest warunkiem wpisania kandydata na listę studentów.
Kandydaci nieposiadający polskiego obywatelstwa:
  1. Kandydaci, którzy otrzymają w systemie IRK informację o zdaniu egzaminów wstępnych i chcą podjąć studia w AMFN, zobowiązani są uzupełnić w systemie IRK elektroniczną deklarację podjęcia studiów oraz przesłać na adres uczelni (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczyć osobiście do dnia 11 lipca 2025 r. godz. 12:00 (II tura do 12 września 2025 r. godz. 12:00) następujące dokumenty:
    • kandydaci na studia pierwszego stopnia: świadectwo dojrzałości (odpowiednik wydany poza Polską) – oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię wraz z tłumaczeniem przysięgłym świadectwa na język polski;
    • kandydaci na studia drugiego stopnia: dyplom ukończenia studiów wyższych – oryginał, odpis lub uwierzytelniona notarialnie wraz z tłumaczeniem przysięgłym dyplomu na język polski.
    • karta Polaka, jeśli kandydat posiada;
    • dokument poświadczający znajomość języka polskiego na poziomie nie niższym niż B2 (jeden z wymienionych; zgodnie z Rozporządzeniem Ministra NiSW z dnia 30 lipca 2025 r. w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających znajomość języka, w którym odbywa się kształcenie na studiach; English version):
      • certyfikat znajomości języka polskiego, o którym mowa w art. 11a ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2024 r. poz. 1556 oraz z 2025 r. poz. 622);
      • certyfikat poświadczający znajomość języka polskiego wydany przez instytucję:
        a) European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages (ECL) albo
        b) telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH (TELC);
      • zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach, o którym mowa w art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2024 r. poz. 769, 1222 i 1688 oraz z 2025 r. poz. 619, 621 i 622), trwającego nie krócej niż 9 miesięcy.
      • dyplom ukończenia studiów z wykładowym językiem polskim wydany przez uczelnię działającą w systemie szkolnictwa wyższego i nauki Rzeczypospolitej Polskiej;
      • dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich na kierunku filologia w zakresie języka polskiego lub lingwistyki stosowanej wydany przez uczelnię zagraniczną, wraz z suplementem do dyplomu albo zaświadczeniem, potwierdzającymi, że liczba godzin zajęć z języka polskiego wynosiła co najmniej 500;
      • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości, o którym mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 25 listopada 2004 r. o zawodzie tłumacza przysięgłego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1326), albo zaświadczenie potwierdzające wpis na listę tłumaczy przysięgłych.
  2. Dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów w wyznaczonym terminie jest warunkiem wpisania kandydata na listę studentów.

Kształcenie w języku angielskim:

  1. Uczelnia prowadzi kształcenie w języku angielskim na studiach I i II stopnia na kierunkach Instrumentalistyka oraz Jazz i muzyka estradowa.
  2. Kandydaci aplikujący na studia z językiem wykładowym angielskim zwolnieni są z udokumentowania znajomości języka polskiego, natomiast zobowiązani są do przedstawienia certyfikatu lub dyplomu ukończenia szkoły/studiów poświadczającego znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2.
  3. Dokumentami poświadczającymi znajomość języka obcego na poziomie biegłości językowej nie niższym niż B2 są w zakresie języka angielskiego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra NiSW z dnia 30 lipca 2025 r. w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających znajomość języka, w którym odbywa się kształcenie na studiach; English version):
    1. certyfikat, dyplom albo inny dokument poświadczający znajomość danego języka obcego w zakresie czterech umiejętności językowych: rozumienie ze słuchu, czytanie, mówienie i pisanie, na poziomie biegłości językowej B2, C1 albo C2, wydany przez wskazaną instytucję:
      – University of Cambridge, ESOL Examinations:
      – – B2 First (FCE),
      – – C1 Advanced (CAE),
      – – C2 Proficiency (CPE),
      – – B2 Business Vantage (BEC Vantage),
      – – C1 Business Higher,
      – – Certificate in English for International Business and Trade (CEIBT),
      – University of Cambridge, ESOL Examinations, British Council, IDP IELTS Australia: International English Language Testing System IELTS – co najmniej 5,5 pkt,
      – Trinity College London:
      – – ESOL Skills for Life – Level 1 (B2) lub wyższy,
      – – Integrated Skills in English (ISE) – ISE II lub wyższy,
      – – ISE Digital – powyżej 80 pkt (B2),
      – Educational Testing Service (ETS):
      – – Test of English as a Foreign Language (TOEFL) w wersji Internet-Based Test (iBT) – co najmniej 72 pkt,
      – – Test of English for International Communication (TOEIC) – co najmniej: 785 pkt z części Listening & Reading oraz 150 pkt z części Speaking oraz 160 pkt z części Writing,
      – Pearson Assessment English:
      – – Pearson English International Certificate – wersja papierowa i komputerowa (poprzednio Pearson Test of English General (PTE) lub London Tests of English) – Level 3 (Edexcel Certificate in ESOL International Level 1 – ocena Pass, Merit, Distinction) lub wyższy,
      – – Pearson Test of English Academic (PTE Academic) w wersji stacjonarnej i wersji online – co najmniej 59 pkt,
      – LanguageCert (PeopleCert Qualifications (PCQ)):
      – – LanguageCert International ESOL – LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading, Writing) (Communicator B2), występujący również pod nazwą: LanguageCert International ESOL Communicator B2 Listening, Reading, Writing lub wyższy łącznie z LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Speaking) (Communicator B2), występującym również pod nazwą LanguageCert International ESOL Communicator B2 Speaking lub wyższym,
      – – LanguageCert Academic – LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading, Writing, Speaking) (LanguageCert Academic B2) lub wyższy,
      – – LanguageCert Test of English – LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading, Writing, Speaking) (LanguageCert Test of English B2) lub wyższy,
      – Education Development International (EDI), London Chamber of Commerce and Industry Examinations Board: London Chamber of Commerce and Industry Examinations (LCCI):
      – – English for Business Level 2 lub wyższy,
      – – Foundation Certificate for Teachers of Business English (FTBE),

      – European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages – Level B2 (Vantage) lub wyższy,
      – telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH:
      – – Certificate in English,
      – – Certificate in English for Business Purposes,
      – – Certificate in English for Technical Purposes,
      – – telc English,
      – – telc English Business,
      – – telc English Technical,
      – – telc English University,
    2. zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach, o którym mowa w art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach, trwającego nie krócej niż 9 miesięcy, poświadczające znajomość danego języka obcego w zakresie czterech umiejętności językowych: rozumienie ze słuchu, czytanie, mówienie i pisanie, na poziomie biegłości językowej B2, C1 albo C2;
    3. dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich na kierunku filologia w zakresie danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej wydany przez uczelnię działającą w systemie szkolnictwa wyższego i nauki Rzeczypospolitej Polskiej albo uczelnię zagraniczną, wraz z suplementem do dyplomu albo zaświadczeniem, potwierdzającymi, że liczba godzin zajęć z tego języka obcego wynosiła co najmniej 500;
    4. dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich wydany przez uczelnię działającą w systemie szkolnictwa wyższego i nauki Rzeczypospolitej Polskiej albo uczelnię zagraniczną, zawierający informację o języku wykładowym studiów, a w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów nie zawiera takiej informacji – dodatkowo suplement do dyplomu albo zaświadczenie, zawierające informację o języku wykładowym studiów;
    5. dyplom matury międzynarodowej (International Baccalaureate Diploma) – w odniesieniu do języka podstawowego;
    6. dyplom matury europejskiej (European Baccalaureate Diploma) – w odniesieniu do pierwszego (L1) lub drugiego (L2) języka;
    7. świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego danego języka obcego wydane przez Ministra Sprawiedliwości, o którym mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 25 listopada 2004 r. o zawodzie tłumacza przysięgłego, albo zaświadczenie potwierdzające wpis na listę tłumaczy przysięgłych danego języka obcego.

Szkoła Doktorska

  • od ok. 17 lipca do 27 sierpnia 2025 r., godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej – wysokość zostanie określona Zarządzeniem Rektora AMFN (100 zł w 2024 r.). Księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość.
    – załączenie wymaganych dokumentów w systemie IRK
    (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji; english here)
  • do 16 września 2025 r.
    – przed przystąpieniem do egzaminu należy okazać w Biurze Rekrutacji dokument uprawniający do podjęcia studiów w Szkole Doktorskiej, zgodnie z par 4, ust 1, pkt 1 Warunków i trybu rekrutacji, np.: dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich; studiów II stopnia; potwierdzenie statusu beneficjenta programu Diamentowy Grant; dokumenty poświadczające spełnienie wymagań, o których mowa w art. 186 ust. 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym.
  • próby przed egzaminami wstępnymi – 15 września 2025 r. (uczelnia nie zapewnia akompaniatorów)
  • etap I – 16 września 2024 r.
  • etap II  – 17 września 2024 r.

Studia Podyplomowe

Stosowane skróty:
PSI – Podyplomowe Studia Instrumentalistyki
PSW – Podyplomowe Studia Wokalistyki
PSP – Podyplomowe Studia Pedagogiczne
PS-KF – Podyplomowe Studia Korektor Fortepianu
UWAGA! W 2025 roku nie odbędzie się nabór na PSChiEG – Podyplomowe Studia Chórmistrzostwa i Emisji Głosu

  • od ok. 17 lipca do 27 sierpnia 2025 r. godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK;
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł (PSI, PSW i PS-KF) lub 85 zł (PSP).  Księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość.
    – wgrywanie plików w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje. Informacje o wymaganych dokumentach znajdują się w Warunkach i trybie rekrutacji.
    PSP – dostarczenie wymaganych dokumentów do siedziby Uczelni (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji).
  • 9-11 września 2025 r. – egzaminy wstępne (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji)
    – PSI (egzaminy zdalne)
    – PSW (egzaminy zdalne)
    – PS-KF (egzaminy zdalne)
    – PSP – decyzja ws. przyjęcia na PSP odbywa się na podstawie przesłanej dokumentacji (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji na Studia Podyplomowe).
  • 11 września 2025 r.
    – wyniki egzaminów wstępnych (nie oznacza to jeszcze przyjęcia na studia) ogłoszone będą  na indywidualnych kontach Kandydatów w systemie IRK (moje konto -> zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”);
  • 12 września 2025 r.
    – PSI, PSW i PS-KF – dostarczenie do Uczelni do 12 września 2025 roku (liczy się data stempla pocztowego) oryginału, odpisu lub poświadczonej notarialnie kopii dyplomu licencjackiego lub magisterskiego ukończenia kierunku Instrumentalistyka (PSI i PS-KF), Wokalistyka (PSW) lub kierunku o zbliżonych końcowych efektach kształcenia o specjalności odpowiadającej wybranym studiom (dla cudzoziemców oraz polskich absolwentów uczelni zagranicznych odpowiednik studiów muzycznych w Polsce wraz z tłumaczeniem przysięgłym dyplomu na język polski).
  • do 19 września 2025 r.
    – informacja o przyjęciu na Studia Podyplomowe AMFN ogłoszona zostanie  na indywidualnych kontach Kandydatów w systemie IRK (moje konto -> zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”).

 

slot 88