https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

IV Konferencja Naukowa Doktorantów Szkoły Doktorskiej – Analiza i interpretacja, wykonanie i utrwalenie w nagraniu dzieła muzycznego

Opublikowano: 28.04.2025

IV Konferencja Naukowa Doktorantów Szkoły Doktorskiej

Analiza i interpretacja, wykonanie i utrwalenie w nagraniu dzieła muzycznego

Piątek, 16 maja 2025
Aula Akademii Muzycznej, ul. Słowackiego 7

Program:


14.30

Otwarcie Konferencji – JM Rektor prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska

Słowo Dyrektora Szkoły Doktorskiej – dr hab. Elżbieta Szczurko, prof. Uczelni

Przewodniczenie: prof. dr hab. Violetta Przech


Dr hab. med. Anna Sinkiewicz, prof. UMK, Collegium Medicum UMK

Wykład gościnny: Fenomen głosu człowieka


Dorota Nowak, Wokalistyka, rok III

Nowe horyzonty sztuki wokalnej: między techniką a transcendencją


Łukasz Kurzawski,  Reżyseria Dźwięku, rok II

Dietrich Buxtehude „Membra Jesu Nostri” – nagranie i postprodukcja barokowych kantat w systemie stereo i Dolby Atmos z wykorzystaniem eksperymentalnej metody mikrofonizacji 3D


 Przerwa kawowa


16.30

Przewodniczenie: dr hab. Aleksandra Kłaput-Wiśniewska, prof. Uczelni

Paweł Pura, Model „diabelskiego młyna” w balladach Fryderyka Chopina – tradycja czy nowatorstwo?


Szymon Nehring, Instrumentalistyka/fortepian, rok III

Utwory Hermana Nehringa i Józefa Hofmanna w kontekście twórczości kompozytorów głównego nurtu. Przykłady analiz i porównań


Mikołaj Sarad, Instrumentalistyka/saksofon, rok II

Problematyka i różnorodność notacji współczesnych technik wykonawczych w utworach saksofonowych


Tomasz Herisz, Instrumentalistyka/perkusja, rok I

Możliwości interpretacyjne i problematyka wykonawcza utworów perkusyjnych z taśmą


kierownictwo naukowe:

dr hab. Elżbieta Szczurko

Dyrektor Szkoły Doktorskiej

IV Konferencja Doktorantów


Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona.

slot 88