https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

Samorząd Studencki

 

Witamy na Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy!

W tym roku ustanowione przez Uczelnię Dni Organizacyjne dla Samorządu (obecne w rozkładzie „Organizacja roku 2023/2024”), przypadają na 29 i 30 września. Odbędzie się wtedy cykl szkoleń, warsztatów i spotkań integracyjnych.

 

Przedstawiamy harmonogram zbiorczo, poniżej jest również rozpiska dla poszczególnych wydziałów (WI-WIV):

===

Piątek 29.09 – Aula (115), Słowackiego 7:

15:30-17:30 szkolenie WI (równolegle spacer WIV)

18:00-20:00 szkolenie WIV (równolegle spacer WI)

Wieczorem spotkanie integracyjne dla osób studiujących (szczegóły podamy najpóźniej 28.09, prosimy o sprawdzanie naszego Fanpage’a https://www.facebook.com/samorzadamuzbydgoszcz).

 

*w piątek spacery rozpoczynają się przy fontannie przy ul. Słowackiego 7

 

Sobota 30.09 – Sala Koncertowa, Gdańska 20:

9-11:00 szkolenie WIII (równolegle spacer WII)

11:30-13:30 szkolenie WII (równolegle spacer WIII)

14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych (dla wszystkich)

Wieczorem spotkanie integracyjne dla osób studiujących (szczegóły będą na Fanpage’u).

 

*w sobotę spacery rozpoczynają się przy ul. Gdańskiej 20

 

Niedziela 01.10 – w ramach zwieńczenia dni organizacyjnych:

Spotkanie samorządowe (szczegóły będą na Fanpage’u)

Wieczorem spotkanie integracyjne dla osób studiujących (szczegóły będą na Fanpage’u).

===

KILKA SŁÓW O INICJATYWACH

– „szkolenia” – Szkolenia z Praw i Obowiązków Studenta, czyli przeszkolenie z zobowiązań osób studiujących jak również ich możliwości rozwoju na Uczelni i przydatnej wiedzy w celu ułatwienie rozpoczęcia studiów (dla każdego wydziału). Szkolenie powinien przejść co do zasady każdy rozpoczynający studia I st. student.

 

– „spacer” – Spacer po Uczelni, w którym będzie można poznać wszystkie miejsca i możliwości, jakie oferuje Uczelnia, a także okolica (dla każdego wydziału)

 

– „warsztaty z technologii cyfrowych” – Warsztaty z cyfrowych „life-hacków” studenckich + warsztaty z Office 365, czyli to, co nasza uczelnia udostępnia w ramach współpracy z Microsoft i jak możemy to wykorzystać w trakcie studiów (spotkanie dla wszystkich osób studiujących). Spotkanie prowadzone jest przez współpracującego z Samorządem inżyniera informatyki.

 

Spotkania integracyjne połączone z otrzęsinami, na których planowane są angażujące atrakcje 😉 (dla wszystkich chętnych osób studiujących)

 

Spotkanie samorządowe połączone z warsztatami (dla wszystkich chętnych osób studiujących)

 

W trakcie dni organizacyjnych w wolnych chwilach będzie można również zaangażować się w aktywności takie jak:

 

Gra terenowa – dla osób chcących poznać lepiej okolice Uczelni (dla wszystkich chętnych osób studiujących). Informacje o grze terenowej będą obok sal, w których będą odbywać się szkolenia.

 

Szkolenie BHP online – uczestnictwo w szkoleniu jest obowiązkowe dla wszystkich osób rozpoczynających studia I i II st. http://www.amuz.bydgoszcz.pl/dla-studenta/informacje-ogolne/bhp

===

Podział na Wydziały:

Wydział I:

Piątek 29.09

15:30-17:30 szkolenie (Aula (115), Słowackiego 7:)

18:00-20:00 spacer (przy fontannie przy ul. Słowackiego 7)

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

Sobota 30.09

14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych (Sala Koncertowa, Gdańska 20:)

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

Wydział II

Piątek 29.09

Wieczorem spotkanie integracyjne.

 

Sobota 30.09

9-11:00 spacer (przy Gdańskiej 20)

11:30-13:30 szkolenie (Sala Koncertowa, Gdańska 20)

14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

Wydział III

Piątek 29.09

Wieczorem spotkanie integracyjne.

 

Sobota 30.09

9-11:00 szkolenie (Sala Koncertowa, Gdańska 20)

11:30-13:30 spacer (przy Gdańskiej 20)

14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

Wydział IV

Piątek 29.09

15:30-17:30 spacer (przy fontannie przy ul. Słowackiego 7)

18:00-20:00 szkolenie (Aula (115), Słowackiego 7:)

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

Sobota 30.09

14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych (Sala Koncertowa, Gdańska 20:)

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

 

WSPÓLNIE

Niedziela 01.10

Spotkanie samorządowe.

Wieczór – spotkanie integracyjne.

 

W razie pytań, prosimy o wiadomości na adres: samorzad@amfn.pl

 

Czekamy w Bydgoszczy!

Z pozdrowieniami

Samorząd Studencki AMFN

 

Skład Samorządu (kadencja 2020-2024):

Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego:

  • Grzegorz Samson – Przewodniczący URSS
  • Michał Orkiszewski – przedstawiciel Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku:
  • Małgorzata Myszkorowska – przedstawicielka Wydziału Instrumentalnego:
  • Julian Iwański – przedstawiciel Wydziału Wokalno-aktorskiego:
  • Oskar Falkowski – Przedstawiciel Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej

Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku

  • Michał Orkiszewski
  • Jakub Śliwiński
  • Adam Techner
  • Kornel Klarkowski

Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego

  • Małgorzata Myszkorowska
  • Antoni Jażdżewski
  • Paulina Kijowska

Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego

  • Julian Iwański
  • Maciej Ziółko
  • Jacek Zakrzewski

Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji Muzycznej

  • Oskar Falkowski
  • Dawid Maksim
  • Gabriela Morawska
  • Aleksander Panek
  • Emilia Wierzbicka

Rada Mieszkańców Domu Studenta

  • Jakub Śliwiński (przewodniczący)
  • Wanda Krzyżanowska
  • Mateusz Pawłowski
  • Wiktor Woszczyna

Komisja Rewizyjna

 

 

  • Kontakt: samorzad@amfn.pl

  Polub nas na Facebooku!

 

 

 

Samorząd doktorantów