Opublikowano: 14.11.2024
| PRZESŁUCHANIA SOLISTÓW DO KONCERTU KARNAWAŁOWEGO – 19.11.2024 GODZ. 16:00 | ||||
| L.p. | imię i nazwisko | instrument | program | czas |
| 1 | Filip Bogusłowicz | perkusja | Joe Green – Xylophonia | 3,45’ |
| 2 | Aleksandra Obiała, Joanna Nowak | Klarnet, Rożek basetowy | Felix Mendelssohn-Bartholdy Konzertstück No. 2, Op. 114 | 8’ |
| 3 | Aleksandra Gąsiorowska | Sopran | Charles Gounod – Aria Julietty z opery „Roméo et Juliette” tonacja F-dur – pierwsze słowa: „Je veux vivre, dans ce rêve…” | 4′ |
| 4 | Aleksandra Zając | sopran | Charles Gounod – ,,Je veux vivre”, aria Julii z I aktu opery ,,Romeo et Juliette” | 4′ |
| 5 | Aleksandra Gąsiorowska, Filip Litwiniec | Sopran, baryton | W.A. Mozart – Duet Papagena oraz Papageny ” Pa pa pa” z II aktu opery Czarodziejski flet tonacja G-dur | 3-4′ |
| 6 | Maria Belashova | sopran | 1. Ludomir Różycki – Walc Caton „To dawny mój znajomy” z III aktu opery Casanova. Tonacja: As-dur 2. Franz Lehar – Czardasz Ilony Kiedy skrzypki grają z I aktu operetki Cygańska miłość Tonacja: f-moll |
3′ ; 3,5′ |
| 7 | Wiktoria Adamczyk | mezzosopran | 1. Georges Bizet – Habanera: „ L’amour est un oiseau rebelle” z opery „Carmen” 2. Emmerich Kálmán – „Czardasz Sylwii” z operetki „Księżniczka Czardasza” | 4,30′ ; 3′ |
| 8 | Solomiya Burchak | sopran | Imre Kalman „Czardasz Sylwii” z operetki „Księżniczka Czardasza” | 3’09 |
| 9 | Malwina Grzanka | sopran | Franz Lehar – Aria Giuditty z operetki „Giuditta” „Kto me usta całuje ten śni” | 5′ |
| 10 | Anna Bralewska | sopran | Franz Lehar – Aria Giuditty z operetki „Giuditta” „Kto me usta całuje ten śni” | 4,48′ |
| 11 | Weronika Oleszczyńska | sopran | Frank Wildhorn –„Only love” z I aktu musicalu „Rudolf: Afera Mayerling” | 3,45′ |
| 12 | Gabriela Obara | sopran | George Gershwin –„By Strauss” (sł.: Ira Gershwin) | 3′ |
| 13 | Daniel Rachwalski | tenor | Pieśń Neapolitańska – Torna a Surriento Ernesto De Curtis, do poezji Giambattisty De Curtis | 4′ |
| 14 | Karolina Maszkowska | sopran | Jacques Offenbach – Aria Pericholi „Nic nie pamiętam, to zabawne” z I aktu opery „La Perichole” | 2,30′ |
| 15 | Natalia Słowikowska | sopran | Imré Kalman – czardasz Hrabiny Maricy z operetki „Hrabina Marica” – tonacja e-moll „Gdy cygańska piosnka płacze” | 5′ |
| 16 | Jakub Pawłowski | tenor | 1. Ernesto De Curtis – „Non ti scordar di me” 2. Eduardo Di Capua – „O sole mio” |
3,20′; 2,40′ |
| 17 | Weronika Słoma | sopran | 1. Daniel François Esprit Auber Aria Manon z I aktu opery komicznej„Manon Lescaut” „Historia niesłychana” w tonacji D- dur 2. Johann Strauss (syn) – Aria Adeli z drugiego aktu operetki „Zemsta nietoperza” „Taki Pan jak Pan” w tonacji G-dur |
4,20; 3,20′ |
| 18 | Dominik Bodys | sopran | Johann Strauss (syn) – Aria Adeli „Taki pan jak pan” z II aktu operetki Zemsta Nietoperza (tonacja G-dur) | 3,20′ |
| 19 | Miłosz Korendo | bas | J. Williams „If I were a rich Man” | 6′ |
| 20 | Gabriela Woźniak | mezzosopran | Gaetano Donizetti – Pieśń „Me voglio fa na casa” | 2,15′ |
| 21 | Gabriela Woźniak Rafał Szalkiewicz |
mezzosopran, baryton | Wolfgang Amadeus Mozart – duet „La ci darem la mano” z I aktu opery „Don Giovanni” | 3,30; |
| 22 | Rafał Szalkiewicz | baryton | 1. Gaetano Donizetti – Aria Dr Malatesty z I aktu opery “Don Pasquale”, tonacja Des-dur Pierwsze słowa arii: “Bella siccome un angelo…” 2. Gaetano Donizetti – Aria Boniego “Tak całkiem bez dziewczątek na nic świat” z I aktu operetki “Księżniczka Czardasza”, tonacja C-dur |
3′; 3′ |
| 23 | Solomiya Burchak, Łukasz Seremet | sopran, tenor | Imre Kalman – „Tłumy fraków” duet z operetki „Księżniczka Czardasza” (c-moll, akt II, Nr 9) | 5’48 |
| 24 | Julian Iwański, Filip Lasota | baryton, bas-baryton | Gaetano Donizetti – „Cheti, cheti immantinente…”, duet Don Pasquale i Malatesty z II aktu opery „Don Pasquale” | 6′ |
| 25 | Karol Tanistra | puzon | Arthur Pryor – Thoughts of Love | 7′ |
| 26 | Marcelina Stawowy | skrzypce | Jules Massenet- Medytacja z opery Thaïs | 5,15′ |
| 27 | Przemysław Prucnal | skrzypce | N. Paganini – Wariacje „I Palpiti” Op. 13 | 10’ |
| 28 | Julia Błachuta | skrzypce | Saint Seans – Rondo Caprioccoso | 10’ |
| 29 | Małgorzata Grzanka | skrzypce | Pablo de Sarasate – Melodie cygańskie, op. 20 | 8-10′ |
| 30 | Julia Grabska | Skrzypce | Pablo de Sarasate – Introdukcja i Tarantella op. 43 | 6′ |
| 31 | Daniel Dziatkowiak, Paweł Szukiewicz | Duet skrzypcowy | Pablo de Sarasate – Navarra op.33 | 6,5’ |
| 32 | Oskar Woźniak | kontrabas | Giovanni Bottesini – Fantazja na temat z opery Vincenzo Belliniego „La Sonnambula” | 11′ |
| 33 | Martyna Kędroń | wiolonczela | David Popper – Hungarian Rhapsody, Op.68 | 10′ |
| 34 | Agata Radosińska | wiolonczela | Antonin Dvorak – Rondo g-moll op. 94 | 7-8′ |
| 35 | Anżelika Marchwińska | fagot | Carl Maria von Weber – Andante i Rondo Węgierskie op. 35 | 10′ |
| 36 | Yehor Bakhmut | fortepian | K.Wileński – Wariacje na temat Paganiniego | 6,11′ |