https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

prof. dr hab. Katarzyna Rymarczyk

Ukończyła studia wokalne w PWSM w Łodzi pod kierunkiem prof. Olgi Olginy. Na trzecim roku studiów została zaangażowana jako solistka do Teatru Muzycznego w Łodzi. Po studiach współpracowała z Operą w Bydgoszczy, a także z Teatrem Wielkim w Łodzi i Teatrem Miejskim w Magdeburgu. Po powrocie do Bydgoszczy otrzymała angaż w Operze, gdzie pracowała do roku 1991. W swej bogatej karierze artystycznej była solistką Teatrów Operowych w Bydgoszczy, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Magdeburgu. Wykonawczyni pierwszoplanowych ról w najsłynniejszych dziełach operowych, takich jak: Tosca (Tosca), Cyganeria (Mimi) G. Pucciniego, Aida (Aida), Bal maskowy (Amelia), Otello (Desdemona) G. Verdiego, Halka (Halka), Hrabina (Hrabina) S. Moniuszki, Wolny strzelec (Agata) K. M. Webera, Kniaź Igor (Jarosławna) A. Borodina, Rycerskość wieśniacza (Santuzza) P. Mascagniego, Wesele Figara (Hrabina) W. A. Mozarta. Wykonywała również w salach filharmonicznych wiele utworów oratoryjnych, m.in. W. A. Mozarta, G. F. Haendla i F. Nowowiejskiego. Nagrała cztery płyty CD z pieśniami kompozytorów polskich i ariami S. Moniuszki oraz dla firmy włoskiej – Ave Maria w muzyce i Requiem D. Cimarosy.

 

slot88 slot88 slot88 megasloto visa33 megasloto